جمعه 10 فروردين 1403   09:29:28

(مهار تورم، رشد تولید)

print

زمینه های همکاری های مشترک دفتر تبلیغات اسلامی با وزارت نفت بررسی شد

  • خلاصه :رئیس اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی با توجه به ظرفیت عظیم و توانمندی بیش از چهل ساله خود آماده تعامل سازنده با بخش های مختلف نظام جمهوری اسلامی می باشد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال «رئیس اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» به منظور بررسی ظرفیت ها و زمینه های همکاری مشترک بین دفتر تبلیغات اسلامی و وزارت نفت با حجت الاسلام والمسلمین حسینی «رئیس اداره آموزش دفتر ارتباطات حوزوی وزارت نفت» دیدار کرد.
حجت الاسلام والمسلمین کمال با اشاره بر اهمیت هم افزایی و همکاری های مشترک فرهنگی بین نهادها و سازمان های کشور اظهار داشت: وزارت نفت، یکی از وزارتخانه های مهم کشور با داشتن بیش از 800 روحانی فعال، کارکنان و خانواده کارکنان، زمینه فعالیت های مشترک فرهنگی بسیار در آن فراهم است.
وی گفت: مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی با توجه به ظرفیت عظیم و توانمندی بیش از چهل ساله خود آماده تعامل سازنده با بخش های مختلف نظام جمهوری اسلامی می باشد.
رئیس اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه ضمن بیان ظرفیت و توانمندی های «تبلیغی» اعم از تبلیغ عمومی، تخصصی و نخبگانی، «آموزش های کاربردی» و «مرکز ملی پاسخگویی و فضای مجازی» دفتر تبلیغات اسلامی، بر لزوم رصد و تفکیک نیازها و بر اساس تنوع مخاطبان اعم از مبلغان، کارکنان و خانواده کارکنان در وزارت نفت اشاره کرد و افزود: فعالیت های فرهنگی باید بر اساس تنوع نیازها و مخاطبان در دو بخش گسترش و تقویت باورهای دینی و نیز مقابله با آسیب های اجتماعی و با رویکرد تخصصی و مسئله محوری انجام گیرد.
در ادامه این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین حسینی ضمن استقبال از همکاری با دفتر تبلیغات اسلامی و ضرورت تداوم آن بیان کرد: ما از گذشته تجربه های خوب و موفقی از همکاری با دفتر تبلیغات اسلامی داشته و انتظار گسترش و تداوم این همکاری ها را داریم.
وی با اشاره بر اهمیت فعالیت فرهنگی و دینی در وزارت نفت اظهار داشت: بخش بالادستی فرهنگی در وزارت نفت با عنوان شورای فرهنگی پیش بینی شده و این شورا با توجه به  فرابخشی بودن خود می تواند در عرصه های مختلف راهگشا باشد.
رئیس اداره آموزش دفتر ارتباطات حوزوی وزارت نفت گفت: روحانیون در وزارت نفت در ده منطقه کشوری ساماندهی شده اند که هر منطقه اقتضائات و نیازهای مخصوص به خودش را دارد و فعالیت های فرهنگی باید بر اساس رصد نیازهای مناطق و ارزیابی های دقیق صورت می پذیرد.
وی در ادامه افزود: وزارت نفت در عرصه های مختلف فرهنگی از جمله فرهنگ سازی مصرف بهینه حامل های انرژی در جامعه، توانمند سازی مبلغان، کارکنان و خانواده آنان نیازمند همکاری با مجموعه های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی می باشد.
در ادامه این جلسه، محمدرضا حصیری «سرپرست شرکت پخش فراورده های نفتی استان قم» به راهبردی بودن اصل تعامل و همکاری های فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس تجربه های میدانی، هر زمان تعامل قوی بین دستگاه ها و بخش های مختلف نظام جمهوری اسلامی صورت پذیرفته، شاهد پیشرفت و موفقیت های بزرگ بوده ایم.
گفتنی است در پایان به منظور برنامه ریزی مناسب فعالیت ها، امضای تفاهم نامه همکاری های مشترک فرهنگی در سطح وزارت نفت و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مورد تأکید قرار گرفت.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما