پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403   21:12:10

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

با حضور فعال معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛

«نمایشگاه مقداد» در راستای معرفی ظرفیت‌های محلات استان قم افتتاح شد

  • خلاصه :نمایشگاه «مقداد» در راستای معرفی ظرفیت‌های محلات استان قم برای نخستین بار در سطح کشور از 9 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قم افتتاح و تا 13 آبان از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۰:۳۰ آماده بازدید نخبگان است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، نمایشگاه «مقداد» در راستای معرفی ظرفیت‌های محلات استان قم برای نخستین بار در سطح کشور در 9 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قم افتتاح و تا روز 13 آبان ماه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۰:۳۰ آماده بازدید نخبگان است.
شایان ذکر است در این نمایشگاه ۵۵ محله در قالب ۷۳ غرفه ویژه مخاطبان و جامعه هدف طراحی شده است که به معرفی ظرفیت محله، فرصت، آسیب ها و عملکرد می پردازند، هر محله با نام شهید شاخص محله نام گذاری شده و نمایشگاه در سه بخش «محتوایی»، «عملکرد محلات» و «بخش تخصصی اقشار بسیج و دستگاه های همکار» طراحی شده و 6 پایگاه تخصصی به عنوان پشتیبان محلات در نمایشگاه حضور دارند.
خاطر نشان می شود معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور فعال در این نمایشگاه در غرفه های 20 و 21 به ارائه معرفی فعالیت و ظرفیت های این نهاد انقلابی در راستای اعتلای وضع فرهنگی شهر مقدس قم می پردازد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما