چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403   22:51:50

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

بیانیه گروه های جهادی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در مورد اغتشاشات اخیر

  • خلاصه :گروه های جهادی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر و ظلم های صورت گرفته نسبت به دین، قرآن، مقدسات و نظام اسلامی و دوستداران و حافظان این نظام، و ابراز التزام و جان‌نثاری خود نسبت به مقدسات و جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، گروه های جهادی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر و ظلم های صورت گرفته نسبت به دین، قرآن، مقدسات و نظام اسلامی و دوستداران و حافظان این نظام، و ابراز التزام و جان‌نثاری خود نسبت به مقدسات و جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
 متن بیانیه گروه های جهادی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در مورد اغتشاشات اخیر به این شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
فَتَرَى الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ يُسَارِعُونَ فِيهِمْ يَقُولُونَ نَخْشَى أَنْ تُصِيبَنَا دَائِرَةٌ  فَعَسَى اللَّهُ أَنْ يَأْتِيَ بِالْفَتْحِ أَوْ أَمْرٍ مِنْ عِنْدِهِ فَيُصْبِحُوا عَلَى مَا أَسَرُّوا فِي أَنْفُسِهِمْ نَادِمِينَ «مائده 52»
 درود بی پایان خداوند بر خاتم رُسُل آن گاه که غربت، به قصد قربت برگزید و برکت وجودش، تاریخ را به مبدأی از نور، راهنما شد و سلام بر خاتم اولیاء که جهان را پر از عدل و داد خواهد نمود و تحیت به به روح پر فتوح معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی رحمة الله علیه که حاکمیت اسلام این آرزوی دیرینه انبیاء و اولیاء را به تلألو درآورد و ارواح مطهر شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت و سلامی خالصانه به نائب امام عصر و ولی فقیه زمان امام خامنه ای عزیز که دشمن حضور و اقتدارش را بر نمی تابد و با انواع خباثت ها بدنبال خاموش کردن این چراغ برافروخته الهی ست.
جنگ ترکیبی و چندضلعی امروز غرب و اَیادی آن از صهیونیسم خبیث گرفته تا گاوشیرده آنان که در میدان های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگ، امنیت و رسانه به هماوردی با جمهوری اسلامی ایران پرداخته، معلولِ ایرانی قوی ست که دشمن آن را برنخواهد تافت.
ملت شریف ایران در طول قریب به نیم قرن که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می گذرد همواره پای آرمان های آن ایستاده و در تمامی عرصه ها نقش خود را به خوبی ایفا کرده و با وجود دغدغه ها و ناراحتی هایی که بواسطه عملکرد نامناسب برخی مسئولان بوجود آمده است، صف خود را از اغتشاش گران و متعرضان به جان و مال و ناموس مردم و نظام جدا کرده اند اگرچه مطالبات بحق آنان در زمینه ی گشت ارشاد مسئولان، برخورد قاطع با فساد و حل مسائل اقتصادی و معیشتی پابرجاست.
نظام جمهوری اسلامی از ابتدا با تاکید برکرامت بانوان، جایگاهی متعالی و نقشی سازنده برای ایشان در جامعه دیده که رشد بانوان در جایگاه هیئت علمی دانشگاه ها و سمت های کلان مدیریتی و ... حاکی از آن است و بانوان این مرزوبوم همان طور که به نیکی می دانند نقش مادرانه و همسرانه و تربیت عفیفانه آنان در پرداخت جامعه تمدنی بسیار حساس و حیاتی ست، می دانند که حضور موثر در عرصه های اجتماعی کشور نیز در پرتو آرامش و وحدت درونی جامعه رقم می خورد و دشمنی که زنان را ابزار دنیاپرستی خود قرار داده نمی تواند زن عفیف جمهوری اسلامی را به عروسک خیمه شب بازی خود بدل کند.
وظیفه ذاتی نیروی مقتدر انتظامی برقراری نظم و امنیت داخلی کشور و حفاظت جامعه از بِزه‌ها و آسیب‌های اجتماعی-ست و جایگاه مهم و ماموریت دشوار و حساس نیروی محترم انتظامی و ضابطان خدوم  این مجموعه پر افتخار، مجموعه‌ای که در راه تامین امنیت و آرامش شهروندان بالغ بر ۱۳ هزار شهید تقدیم میهن و نظام اسلامی کرده است با ترقه بازی عده ای خودفروخته خدشه دار نخواهد شد؛ در عین حال تلقی ما اینست که شروع برخورد با مجرمان و حتی بدپوششی می بایست از فضای مجازی، سلبریتی ها، نهادهای حاکمیتی و بیمارستان ها و دانشگاه ها و مدارس صورت گیرد تا مراتب امربه معروف و نهی از منکر به درستی تحقق یابد و در این راستا تقلیل نهی از منکر در جریمه نقدی افراد یا خودروها و مانند آن خود حاکی از عدم شناخت مسأله است.
شگفت آن که برخی در مسائل خرد و کلانی که می بایست جان ها فدای نظام اسلامی باشد چه راحت از نظام و انقلاب برای جایگاه خود هزینه کردند!! چه آن ها که می توانستند با جمله ای جلوی خشم بسیاری را بگیرند و نگرفتند و چه خواصی که برای پُز روشن مآبی خود ندانسته و تحقیق نکرده و روشن نشده پیشاپیش نظام اسلامی و نیروی نظامی و انتظامی را مقصر جلوه دادند و به خیال باطل خود بین مردم و نظام، جانب مردم را برگزیدند، غافل از آن که عموم مردم تابع رهبر معظم انقلاب اسلامی و اندیشمندتر از آن ها دل در گرو امام خود دارند و بین انقلاب اسلامی و مردم فاصله-ای نیست و مردم فضای مجازی را ملاک و معیار حضور خود نمی پندارند. آیا رضایت ربات های فضای مجازی برای دل خوشی شما کافی بود؟! چه بد امتحانی دادید که عظمت طریق الحسین و تمدن برپاخاسته از اربعین حسینی را و اقتدار ملت در حضور غرورآفرین نماینده ملت در سازمان ملل را و ده ها عامل رشد و اقتدار نظام اسلامی را به مسلخ کشیدید و برای دشمن زمینه شکار از آب گل آلود فراهم کردید تا در تمامی ظلم های آنان به نظام اسلامی شریک باشید!
و دشمن که چه زود دست خود را رو کرد و تمامی ایادی خود را به توهمی توخالی به میدان آورد تا انواع جنایت ها را در حق زنان و مردان این سرزمین به کاربندد، چشم کودکان را نابینا کند، چادر از سر زن مسلمان به یغما برد و جان های بی گناه را مثله کند، قرآن و مسجد و مقدسات را به آتش کشد تا نشان دهد که حقیقت ـ زن، زندگی و آزادی؛ آزادی بیان و ده ها شعار توخالی آنان ـ یعنی ستیز با دین و یعنی زن و مرد وکودک فدای منافع استکبار! و الا در پس تمامی شعارهای به ظاهر زیبای آنان ممکن است دشنام هایی رکیک از درون دانشگاه به گوش رسد.
با تمام این احوال، ما گروه های تبلیغی و جهادی، همان ها که در سیل و زلزله و کرونا و سایر مشکلات بدون هیچ چشم داشت، خادمانه در کنار مردم ایستاده ایم، اکنون هم در کنار ایشان و پشت سر امام و مقتدایمان امام خامنه ای «مدظله العالی» ضمن تبری و محکومیت این حرکات مذبوحانه، همگان را به بصیرت و وحدت فرا می خوانیم و مطالبات خود را به شرح ذیل اعلام می داریم:
1- برخورد قاطع و بدون اغماض بعنوان محارب با عوامل اصلی اغتشاشات و نیروهای نفوذی دشمن؛
2- رأفت و تخفیف در مجازات آنان که بر اثر هیجانات نوجوانی بدون آگاهی و کنجکاوانه یا برای اعتراض و نه اغتشاش صرفا در تجمعات حضور داشتند؛
3- لزوم ساماندهی فضای مجازی و تکمیل شبکه ملی اطلاعات؛
4- ایجاد ظرفیت برای برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و ارتباط بیشتر و موثرتر جوانان با حاکمیت؛
5- ایجاد ظرفیت ارتباطی و تعامل بیشتر حوزه و دانشگاه و آموزش و پرورش و تشکیل انجمن های مشترک علمی و کاربردی جهت بالندگی هرچه بیشتر نظام اسلامی؛
در پایان برای سلامتی و طول عمر نائب برحق امام عصر و اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی و تعجیل در فرج مولایمان حضرت صاحب الزمان «عج» دعا می کنیم و سرافرازی و عزت مردم عزیزمان را از خداوند متعال خواستاریم.
والسلام علی عبادالله الصالحین
گروه‌های جهادی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما