جمعه 31 فروردين 1403   01:47:51

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی:

تبلیغ در عرصه ورزش نیازمند تخصص و روش های مناسب می باشد

  • خلاصه :رئیس اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جلسه دیدار با مدیر دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: فضاها و اماکن ورزشی با فضاهایی همچون مسجد و حسینیه کاملا متفاوت بوده و روش تبلیغ نیز باید متناسب با آن تغییر پیدا کند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین کمال «رئیس اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» با هدف گسترش فعالیت های مشترک فرهنگی و استفاده از ظرفیت های دفتر تبلیغیات اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین علی احدی «مدیر دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان» دیدار کرد.
رئیس اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: وزارت ورزش و حوزه کارکرد آن در جامعه بسیار ممتاز و کم نظیر است و طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به صورت مستقیم و غیر مستقیم شامل شده و رفتار و کنش مثبت و یا منفی یک ورزشکار می تواند الگوی رفتاری هزاران نفر شود.
حجت الاسلام و المسلمین کمال در ادامه افزود: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با توجه به ظرفیت مبلغان متخصص و توانمند در عرصه های مختلف خصوصا در موضوع ورزش و همچنین با توجه به ظرفیت آموزش های کاربردی و تولید محتوا، آماده همکاری با وزارت ورزش و جوانان در عرصه تبلیغ معارف دین می باشد.
وی تبلیغ و فعالیت فرهنگی مناسب در عرصه ورزش را امری مهم و دارای ظرافت های خاص برشمرد و گفت: ورزشکاران، مدیران ورزشی، مربیان و قهرمان ملی اعم از ورزشکاران برادر و خواهر جز سرمایه های ملی کشور و نظام و همچنین پشتیبان کشور در بحران ها و حوادث غیرمترقبه طبیعی می باشند. می توان با برنامه ریزی های مناسب فرهنگی نسبت به این سرمایه های ارزشمند ملی، شاهد جذب حداکثری نسبت به امور معنوی بود.
حجت الاسلام و المسلمین کمال «تبلیغ در اماکن ورزشی» را متفاوت از مکان هایی مانند مسجد و حسینیه برشمرد و اظهار داشت: فضاها و اماکن ورزشی با مکان هایی همچون مسجد و حسینیه کاملا متفاوت بوده و روش تبلیغ نیز باید متناسب با آن تغییر پیدا کند.
گفتنی است در ادامه این جلسه حجت الاسلام و المسلمین احدی مدیر دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ضمن خوش آمدگویی، به بیان ظرفیت و بسترهای مختلف و متنوع وزارت ورزش و جوانان جهت همکاری با مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی پرداخت.
شایان ذکر است در این جلسه مقرر گردید تفاهم نامه ای تهیه و تدوین و سپس طی مراسمی، همزمان با بازدید مدیران عالی وزارت ورزش و جوانان از توانمندی های دفتر تبلیغات اسلامی تفاهم نامه در سطح معاونین امضا و روند اجرایی آن پیگیری شود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما