شنبه 1 ارديبهشت 1403   05:20:01

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

از سوی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اعلام شد؛

اطلاعیه اعزام ماه محرم الحرام ۱۴۴۴ هجری قمری

  • خلاصه :معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در آستانه فرا رسیدن ماه محرّم الحرام اقدام به اعزام مبلّغ می نماید.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم با توجه به رسالت فرهنگی، تبليغی و انقلابي خود جهت تبليغ دين مبين اسلام، تبيين و گسترش معارف اسلامي، تحکيم مبانی نظام جمهوری اسلامی و در آستانه فرا رسيدن ماه محرم الحرام ۱۴۴۴ هـ.ق با رويکرد جهاد تبیین اقدام به اعزام مبلغان و گروه های تبليغی در مناطق مختلف کشور می نماید.
 اعزام در اين مناسبت در دو قالب گروه های تبلیغی و مبلغان فردی انجام مي شود. جهت اعزام گروه هاي تبلیغی با هماهنگي و درخواست نهاد هاي فرهنگی منطقه مورد نظر، می بایست پس از دريافت پيامک، مديرگروه از طریق سایت سمتا (samta.ir) برنامه تبلیغ گروهی را بارگذاری نموده و سپس اعضای گروه شرکت در اعزام گروهي را تأیید نمایند.
در اعزام فردی مبلغان می بایست با درخواست نهاد فرهنگی منطقه، پس از دریافت پیامک از طریق سایت سمتا (samta.ir) درخواست اعزام خود را ثبت نمایند.
داوطلبان جهت دریافت ظرفیت های مناطق تبلیغی و اطلاعات تماس می توانند به کانال https://eitaa.com/ezamtabligh در پیام رسان ایتا مراجعه نمایند.
 آمادگي و تعهد به اعزام از 08/05/1401 تا 19/05/1401 (به مدت ۱۲ روز)، تلبس به لباس روحانيت در ايام تبليغی، ثبت درخواست اعزام در سامانه سمتا که از ساعت هشت صبح شنبه 18/04/1401 آغاز شده و تا 06/05/1401 فعال می باشد و همچنین شرکت  در نشست های آموزشی ویژه محرم الحرام از 01/05/1401 الی 06/05/1401 از مهمترین شرایط اعزام به تبلیغ در محرم امسال می باشد.
بر اساس این اطلاعیه مبلغاني که علاوه بر تبليغ حضوري، درفضاي مجازي فعاليت دارند، امتيازي درگزارش دهي براي آنها لحاظ مي گردد.
ارائه گزارش تبليغي و پيگيري تأييد آن از سوي نهاد درخواست کننده و از طريق سامانه سمتا، بلافاصله پس از اتمام تبليغ از دیگر الزامات اعزام مبلغان به صورت گروهی و فردی است.
لازم به ذکر است، دريافت حکم اعزام صرفاً از يک نهاد تبلیغی امکان پذیر می باشد.
مبلغانی که در قم سکونت ندارند به استثنای مدرسین حوزه های علمیه و ائمه محترم جمعه به شرط ارائه حکم مرتبط در صورت درخواست اعزام به شهرستان محل سکونت خود، اعزام آن ها بدون تسویه خواهد بود.
موضوعات پیشنهادی از سوی اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگي و تبليغي دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شامل« تدبر در سیره سید الشهدا علیه السلام و یاران وفادار ایشان و زيست مؤمنانه»، «جايگاه ایثار و معنويت در سلامت خانواده و جامعه»، «مباحث مرتبط با جمعيت و مؤلفه هاي اقتدار جمهوري اسلامي»، «مبانی و مباحث مرتبط با جهاد تبیین، گسترش روح اميد و نشاط اجتماعی»، «کودکان، فضاي مجازي و شبکه  هاي اجتماعي»، «مهدويت و تمدن نوين اسلامي»، «همدلی و انسجام اسلامي»، « استفاده از ظرفيت مواسات در تبليغ موثر» و «تبيين شعار سال» می باشد.
«بهره  گيري از خلاقيت هاي تبليغي با فعال سازي مساجد و جوانان در برگزاري مراسم محلي ـ خانگي، بزرگداشت خانواده شهداء»، «تواصي به صبر و تواصي به حق نسبت به ارزش هاي انقلاب»، «دشمن شناسي، صبر و بصيرت راه غلبه بر دشمن»، «ايستادگي و مقاومت و عدم اعتماد به دشمن»، «بصيرت افزائي در خصوص انقلاب و دشمنان آن»، « رعايت پروتکلهاي بهداشتي مصوب از سوي همه»، « اميد آفريني با تواصي به حق و صبر»، «توجه به سبک زندگي اسلامي و قرآني»، «فلسفه قيام امام حسين(ع) و شاخص های حماسه حسينی» و «پاسخگويي به شبهات، اعتقادي، سياسي و غیره» دیگر موضوعات پیشنهادی از سوی اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگي و تبليغي دفتر تبلیغات اسلامی است.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما