پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403   16:53:11

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تبیین کرد:

اطلاعات بیش از ۴۰۰۰ شهید طلبه در نرم افزار جامع شهدای روحانی

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از وجود اطلاعات ۴۲۱۸ طلبه شهید در نرم افزار جامع شهدای روحانی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین اکبری «مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم» در راستای برگزاری کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانیت، با حجت‌الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد «معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی» دیدار و بر اجرای هر چه بهتر این کنگره تاکید کرد.

در ابتدای این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین روستاآزاد اظهار داشت: بحث تامین محتوای نمایشگاه کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانیت، فرصتی مناسب برای به روزرسانی اطلاعات و مطالب موجود در عرصه دفاع مقدس و شهدای روحانیت می باشد؛ علی رغم سابقه ارزشمندی که دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه جذب، ساماندهی و اعزام و همچنین حمایت های پسینی از خانواده شهدای روحانیت دارد اما این سابقه در دوران پس از جنگ مورد غفلت واقع شد.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، تاکنون برای ۴۲۱۸ نفر از این شهدای گرانقدر پرونده تشکیل داده، گفت: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی تاکنون گام های بسیار بلندی را در جمع آوری آثار شهدا، برگزاری یادواره های آنها، دیدار با خانواده آن بزرگواران، تنظیم و تدوین نوشته ها و وصیت نامه های آنان انجام داده و در همین خصوص نرم افزار شهدای روحانی که شامل لیست شهدای روحانی، اطلاعات محل تولد، مذهب، تحصیلات کلاسیک و حوزوی، تاریخ اعزام و شهادت آن بزرگواران و اطلاعات تفصیلی در خصوص محل شهادت، نوع شهادت و... انتشار یافته است.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین اکبری ضمن تقدیر از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی در روند برگزاری نمایشگاه کنگره ۴۰۰۰ شهید طلبه خاطرنشان کرد: با توجه به نرم افزار مذکور و آمادگی دفنتر تبلیغات اسلامی  و داشتن اطلاعات کافی از مبلغان اعزامی به جبهه ها، شرایط جهت انتشار فعالیت های صورت گرفته از سوی وعاظ و مبلغان در زمان دفاع مقدس فراهم است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما