جمعه 31 فروردين 1403   12:45:53

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد:

مدل سازی نیاز ضروری فعالیت های فرهنگی و تبلیغی

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در بازدید از مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق اظهار داشت: با توجه به محدودیت منابع انسانی و مالی در حوزه تبلیغ، راهی جز مدل و روش سازی برای فعالیت های فرهنگی و تبلیغی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در بازدید از مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق اظهار داشت: این مرکز توانسته است فعالیت های خوبی در زمینه عملیاتی سازی ایده های برتر مبلغان داشته باشد.

وی گفت: اغلب طلاب و مبلغان ذهنیت مثبتی به فضای کسب و کار نداشته و ورود به این عرصه را از عوامل اختلال در روند تحصیل و تبلیغ خود می دانند. ضروری است که در این خصوص آینده نگری و مطالعه هایی در قالب نشست های علمی طراحی شود تا نقاط مبهم ورود به فضای کسب و کار و ادامه تبلیغ و تحصیل در کنار آن مشخص شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، پایداری و ماندگاری افراد در امر تبلیغ را امر بسیار مهمی دانست و گفت: نبود بوجه کافی و تضمین شغلی، یکی از آسیب های جدی است که امر مذکور را مورد هدف قرار داده است.

وی افزود: مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق می تواند با برنامه های آموزشی برای مبلغان و ایجاد انگیزه و شور نشاط در طلاب و عملیاتی کردن ایده های خلاقانه آنان، این آسیب را برطرف کرده تا مبلغان در کنار تحصیل به فعالیت های تبلیغی خود به صورت مستمر ادامه دهند.

حجت الاسلام والمسلمن روستا آزاد تصریح کرد: با توجه به محدودیت منابع انسانی و مالی در حوزه تبلیغ، راهی جز "مدل و روش سازی" برای فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در عرصه های مختلفی همچون دانش آموزی، مناطق مشترک، کودک و نوجوان و...  وجود ندارد، این امر باید هرچه سریعتر اتفاق بیافتد.

وی با اشاره به وجود ظرفیت بالای تعامل و همکاری در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: این معاونت با توجه به ظرفیت بالای تعامل و همکاری این آمادگی را دارد که مبلغان فعال و دارای ایده را به مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق معرفی نماید.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: استفاده مبلغان از حمایت های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی منافاتی با اسفاده از امکانات موجود در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق ندارد و با توجه به اینکه جذب و تشکیل پرونده تبلیغی طلاب در دفتر تبلیغات اسلامی، چه به صورت عمومی و چه به صورت تخصصی توسط یک اداره جذب و تشکیل پرونده صورت می گیرد، می توان تمهیداتی انجام داد تا طلاب و مبلغان از ابتدای امر با مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق آشنا و به آن سمت سوق داده شوند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما