جمعه 10 فروردين 1403   18:08:34

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

امام راحل مصداق بارزی از تحقق تعهد الهی است/ مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی، برند آموزش های کاربردی برای طلاب سراسر کشور است

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به بهرمندی مراکز حوزوی از آموزش های مرکز آموزش کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی، گفت: این مرکز، برند آموزش های کاربردی برای طلاب، مبلغان و روحانیون در سراسر کشور است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در آیین افتتاح نمایشگاه دائمی و استودیوی آموزش های مجازی مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد امام راحل و شهدا، اظهار داشت: امام خمینی(ره) نه صرفاً حق مرجعیت و رهبری، بلکه حق حیات بر گردن همه ما دارند؛ امام راحل مصداق بارزی از تحقق تعهد الهی است که با توجه به آیه 23 سوره احزاب، بر گردن عالمان بوده است.

وی گفت: تعهدی که خدا از علما گرفته و آن باعث شد که حضرت علی(ع) حکومت را بپذیرد و مفادش آن است که علما بر گرسنگی مظلوم و سیری ظالم ساکت ننشینند؛ تا پیش از امام خمینی(ره)، این آیه به نحوی تفسیر می شد اما امام عزیز این عدم قرار و عدم آسایشِ علما در برابر گرسنگی مظلوم و سیری ظالم را تاریخی و بین المللی ترجمه کرد و به این خاطر، تاریخ ساز شد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: معاون جامعه المصطفی می گفت که تاکنون دو هزار نفر از نیروهای ما به صورت مجازی از آموزش های مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی بهره مند شده اند.

وی افزود: بیش از میزان ذکر شده، در حوزه خواهران از استان های مختلف از ظرفیت آموزش های مجازی مرکز آموزش های کاربردی این معاونت بهره برداری می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد با بیان این که مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی، برند آموزش های کاربردی برای طلاب، مبلغان و روحانیون در سراسر کشور است، خاطرنشان کرد: حوزه علمیه خواهران و برادران، سازمان اوقاف، جامعه المصطفی و مجموعه هایی از این دست، نوعاً آموزش های کاربردی شان از طریق این مرکز استفاده می کنند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما