پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403   14:44:21

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

طی مراسمی صورت گرفت؛

راه اندازی استودیوی آموزش های مجازی مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :رییس مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به راه اندازی استودیوی این مرکز، بر افزایش روز افزون نیازها و مطالبات در خصوص برگزاری دوره های مختلف از مرکز مذکور تأکید کرد و گفت: با راه اندازی این استودیو، مسؤولیت این مرکز مضاعف شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، دفتر تبلیغات اسلامی، محمدعلی سلیمانی در آیین افتتاح نمایشگاه دائمی و استودیوی آموزش های مجازی مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به ضرورت راه اندازی این استودیو اظهار داشت: تا یک ماه آینده، نوبت اساتید برای حضور در استودیو و ضبط برنامه های مدنظر، برنامه ریزی شده تا برنامه های مورد نیاز ضبط و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

وی بر افزایش روز افزون نیازها و مطالبات در خصوص برگزاری دوره های مختلف تأکید کرد و گفت: نیازها فراوان است و دوره های زیادی از مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی مطالبه می شود؛ 2200 نفر از جامعه المصطفی از دوره های این مرکز استفاده کرده اند، 900 نفر از دفتر ارتباطات حوزه ای وزارت نفت (یعنی ائمه جمعه رسمی شاغل در وزارت نفت) از دوره های این مرکز بهره مند شده اند

رییس مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: همچنین، 1200 نفر از روحانیون و ائمه جماعات نهاد رهبری در دانشگاه ها طی چند ماه گذشته از این مرکز دوره دیده اند؛ باید گفت که نامه های زیادی مبنی بر برگزاری دوره های کاربردی به سمت این مرکز سرازیر می شود که نمی توانیم پاسخگوی تمام آنها باشیم.  

وی با اشاره به افزایش ظرفیت این مرکز افزود: با راه اندازی این استودیو، مسؤولیت این مرکز مضاعف شد، چرا که سه استودیو برگزاری دوره آنلاین به ظرفیت این مرکز اضافه گردید.

سلیمانی اظهار داشت: در راه اندازی این استودیو و اتاق های مورد نیاز، سعی کردیم از ظرفیت های موجود بهره مند شویم و هزینه های زیادی بر مجموعه اضافه نشود.

وی خاطرنشان کرد: 17 هزار و پانصد دقیقه در این مرکز تولید محصول شده است که اگر هر دوره ای 20 دقیقه در نظر گرفته شود، 875 جلسه تولید و تدوین شده است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما