شنبه 1 ارديبهشت 1403   09:29:57

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مدیرکل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی تأکید کرد:

خلاقیت؛ عنصر اصلی فعالیت های تبلیغی

  • خلاصه :مدیرکل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی، خلاقیت محوری را عنصر اصلی در فعالیت های تبلیغی دانست و گفت: کار فرهنگی و تبلیغی بدون خلاقیت و نو آوری معنایی پیدا نمی کند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، اباذر جعفری در نشست مشترک اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق این دفتر که به منظور تبیین ظرفیت های این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: خلاقیت نقش تعیین کننده ای در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی دارد.

وی گفت: اگر در پذیرش مبلغ متخصص، صلاحیت های فردی، توانایی های علمی و عملی، تقوا و تسلط بر محتوا را مفروض بدانیم، این خلاقیت و نوآوری در ایجاد فعالیت ها است که می تواند یک مبلغ را از دیگر مبلغان متمایز کند.

مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به ارزیابی مبلغان و فعالیت های آنان تصریح کرد: با توجه به ارتباطی که با مبلغان متخصص داریم، اکثر آنان به تأثیر خلاقیت و نوآوری در بالا بردن کیفیت فعالیت های فرهنگی و تبلیغی اذعان داشته اند.

وی ضمن تشریح بخش های مختلف اداره کل تبلیغ تخصصی این معاونت افزود: اولین گام فعالیت ها در این اداره کل، شناسایی و تشکیل پرونده مبلغان متخصص، هم به صورت فردی و هم گروهی می باشد؛ در زمینه تخصص نیز موضوعاتی همچون مهارت، مخاطب، روش و... دخیل هستند.

جعفری اظهار داشت: اداره اعزام عمده فعالیت این اداره کل را برعهده دارد؛ اعزام هایی که سابقاً صورت می گرفت، مبتنی بر درخواست نهادها بود، اما در حال حاضر این روند تغییر کرده و عمده فعالیت ها مبتنی بر طرح های تبلیغی است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه طرح از سوی مبلغان و گروه های تخصصی که سیاست جدید اداره اعزام است، باعث شده که فعالیت های تبلیغی مبلغان متخصص از حیطه انفعال، خارج و در حوزه "فعال" داخل شود که این کار باعث ایجاد نوآوری در زمینه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی می شود.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما