پنجشنبه 9 فروردين 1403   17:29:07

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رییس دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور خبر داد:

افزایش فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی در استان هرمزگان

  • خلاصه :رییس دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور در نشستی با معاون استاندار هرمزگان، از افزایش فعالیت های این دفتر در استان هرمزگان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور، حجت الاسلام والمسلمین بنافی «رییس این دفتر» در دیدار سعید ناجی «معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان» ضمن بیان گزارشی از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی در سطح منطقه جنوب شرق، فعالیت های صورت گرفته در شرق استان هرمزگان را تشریح کرد.

وی گفت: دامنه فعالیتی دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور از جنوب استان کرمان آغاز شده و کل استان سیستان و بلوچستان و شرق استان هرمزگان را در بر می گیرد که برنامه های خوبی هم در مناطق شرق استان هرمزگان صورت پذیرفته است که این فعالیت ها بیشتر نیز خواهد شد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور از برگزاری دوره های آموزشی مفید در استان هرمزگان خبر داد و تصریح کرد: دوره های آموزشی مورد نیاز جهت بالا بردن سطح آگاهی و دانش طلاب، روحانیون و فرهنگیان سطح این استان با حضور اساتید نخبه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

در ابتدای این جلسه، ناجی، ضرورت همکاری بیش از پیش دستگاه های فرهنگی این استان را با دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور خواستار شد.

وی خاطرنشان کرد: ما خواستار افزایش برنامه ها، فعالیت ها و همکاری های دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور در سطح استان هرمزگان می باشیم و این مهم را به تمامی دستگاه ها و فرمانداری های سطح استان ابلاغ خواهیم کرد تا در جهت افزایش همکاری ها خلأیی وجود نداشته باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما