پنجشنبه 30 فروردين 1403   13:32:42

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مدیر مؤسسه تبلیغی علمدار:

تبلیغ در عرصه کودک و نوجوان نیازمند تخصّص و تجربه است

  • خلاصه :مدیر مؤسسه تبلیغی علمدار گفت: تبلیغ در عرصه کودک و نوجوان نیازمند یادگیری تخصص و مهارت های تبلیغی و همچنین تجربه می باشد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام امیر اخوان «از مبلغین تخصصی در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی» در گفت و گویی از فعالیت های فرهنگی تبلیغی این گروه در ایام ماه مبارک رمضان همزمان با شیوع بیماری کرونا خبر داد و اظهار داشت: فعالیت های این مؤسسه در ایام مذکور تعطیل نشد، بلکه به شیوه مجازی برگزار شد؛ البته مؤسسه علمدار قبل از شیوع این ویروس منحوس نیز در بستر فضای مجازی نیز فعالیت های گسترده ای داشت.
وی با اشاره به حساسیت و اهمیت بالای فعالیت در زمینه کودک و نوجوان گفت: مبلغانی که در این عرصه می خواهند ورود کنند و فعالیت داشته باشند، باید دقت کنند که تبلیغ در عرصه کودک و نوجوان، نیازمند یادگیری تخصص و مهارت های تبلیغی و همچنین تجربه می باشد.
مدیر مؤسسه تبلیغی علمدار تصریح کرد: این مؤسسه در ایام شیوع ویروس کرونا و ماه مبارک رمضان، فعالیت های تبلیغی خود را در بستر فضای مجازی با تولید و تدوین چندین کلیپ ۳ دقیقه ای، تولید عکس نوشته و انتشار آن، تجمیع اشعار کودکانه، کانال های تبلیغی در پیام رسان ها و... افزایش داد.
وی افزود: قبل از شیوع ویروس کرونا، این مؤسسه علاوه بر تولید محتوا و فعالیت در فضای مجازی و رسانه در مدارس مختلف سطح استان به اجرای برنامه های تبلیغی مفرح و آموزنده می پرداخت، بعد از مسائل پیش آمده، این برنامه ها با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی و با رضایت کامل والدین دانش آموزان در مؤسسه علمدار برگزار می شود.
حجت الاسلام اخوان با اشاره به اهمیت حضور طلاب در فضای رسانه اظهار داشت: مبلغان نباید از این فضا و این بستر غفلت کنند، البته بحث آموزش و سواد رسانه ای نیز مهم است.
وی گفت: مؤسسه علمدار هم در پیام رسان ها و هم در شبکه های اجتماعی فعالیت دارد، که از جمله این فعالیت ها می توان به پخش زنده برنامه های تبلیغی در ماه مبارک رمضان از سایت آپارات اشاره کرد.
مدیر مؤسسه تبلیغی علمدار تصریح کرد: علاقه مندان به تبلیغ در این عرصه می توانند با مراجعه به سایت amooakhavan.ir از محتوای تبلیغی این سایت از جمله پرده خوانی، مسابقات، طنز پردازی دینی، اشعار کودکانه و کارت های آموزشی استفاده و یا از برنامه اجرایی آن برای کودکان و نوجوانان خود استفاده نمایند؛ همچنین، علاقه مندان می توانند جهت تسهیل در دسترسی به مطالب مذکور، به کانال این مؤسسه در پیام رسان ایتا به نشانی eitaa.com/amooakhavan مراجعه نمایند.
وی خاطرنشان کرد: مؤسسه علمدار واقع در شهر قم، خیابان شهدای دروازه ری، با همکاری چندین مبلغ فعال در زمینه تبلیغ کودک و نوجوان در حال فعالیت می باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما