جمعه 7 ارديبهشت 1403   02:44:09

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای قم عنوان کرد:

نیاز کنگره ملی شهدا به ظرفیت فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی/ شکایت از برخی مسئولین به شهدا

  • خلاصه :رئیس ستاد کنگره ملی شهدای قم با اشاره به ظرفیت فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی در برگزاری کنگره ملی شهدا گفت: هسته فکری، فرهنگی و محتوایی دفتر تبلیغات اسلامی می تواند در رسیدن به اهداف این کنگره تأثیرگذار باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، احمد حاجی‌زاده «رئیس ستاد کنگره ملی شهدای قم» در دیدار با حجج اسلام والمسلمین سعید روستا آزاد «معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» و حمید نوروزنژاد «مدیر روابط عمومی این دفتر» با ارائه گزارشی از وضعیت و جایگاه این کنگره اظهار داشت: مقام معظم رهبری آثار کنگره های شهدا را به طور کامل مدیریت می کنند، هم وقت می گذارند و گزارش ها را مطالعه می کنند و هم در تمامی کنگره ها صحبت می کنند و ایشان تأکید دارند که وظیفه مهم کنگره ها، تولید مخاطب است، یعنی همه جریان ها و نسل جوان درگیر کنگره ها شوند.

* کنگره شهدا تولید محور است

وی با بیان اینکه کنگره شهدا زمان محور نیست، بلکه تولید محور است، گفت: تولید کنگره ها باید عمیق و با کیفیت باشد؛ تا کنون 17 کمیته در راستای این کنگره تشکیل شده که مسئولین استان در آنها عضو هستند و دبیر کمیته نیز سپاه استان قم است اما متأسفانه برخی مسئولین در رُمان پاره کردن یکدیگر را کنار می زنند ولی در کلنگ زدن کسی پیش قدم نمی شود.

* شکایت برخی مسئولین را به شهدا می کنم!

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای قم با بیان اینکه صبح جمعه ها گزارش کنگره را خدمت شهدا در گلزار شهدا می دهیم! اظهار داشت: گشایش هایی در کار کنگره دیدم که عجیب است، بطور مثال یک روزی که در حال گزارش به شهدا بودیم یک نفر از پشت روی شانه های من زد، برگشتم دیدم امیر موسوی «فرمانده ارتش» بود، گفت اینجا چکار می کنید، گفتم گزارش به شهدا می دهم و شکایت برخی مسئولین را به شهدا می کنم!

وی با بیان این که ما 600 شهید ارتشی در قم داریم ولی کسی این شهدای مظلوم را نمی شناسد، گفت: ایشان بنده را به تهران دعوت کردند و چندین جلسه با تمامی فرماندهان نیروی دریایی، زمینی، هوایی، پدافند ارتش و... برگزار شد و به هر یک از این نیروها، 110 شهید واگذار شد که تولیداتی را در خصوص این شهدا داشته باشند که عنایت ویژه ای به کنگره شهدا دارند.

* وجود حدود 1300 شهید از کشورهای مختلف در قم

وی جایگاه شهدای روحانی را جایگاهی ویژه ای در بین شهدا دانست و افزود: هدفمان در کنگره شهدا، برگشتن به ضیافت شهدا و سبک زندگی آنها است؛ قم 1293 شهید از کشورهای مختلف (فرانسوی، بحرین، الجزیار، بدریون، فاطمیون و..) دارد که هیچ کشوری مانند قم این گستردگی را ندارد.

* دایره دفتر تبلیغات اسلامی در سطح جهان اسلام وسیع است

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای قم با بیان این که دایره دفتر تبلیغات اسلامی در سطح جهان اسلام وسیع است، تصریح کرد: افتخار ما این است که پای منبر روحانیت و علما نشسته ایم و کنگره شهدا نیاز دارد که هسته فکری، فرهنگی و محتوایی دفتر تبلیغات اسلامی به این کنگره کمک کند و رهنمودها و کمک دفتر تبلیغات اسلامی می تواند در راستای بالا بردن کیفیت تولیدات کنگره شهدا در قم که بیش از 6 هزار شهید دارد و گزارشات آن خدمت مقام معظم رهبری ارسال می شود، فاخر باشد تا با تکیه بر روحانیت معزز، رضایتمندی ایشان نیز حاصل شود.

حاجی زاده نقش معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و اعزام مبلغان و طلبه های جوان را هم در بحث روایتگری و برانگیختگی در دانش آموزان و نوجوانان مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: این بُعد از دفتر تبلیغات اسلامی باعث جذب مخاطب در کنگره شهدا می شود.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما