جمعه 10 فروردين 1403   17:13:26

(مهار تورم، رشد تولید)

print

مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی:

آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی برای رشد و ارتقاء معرفت دینی مردم البرز

  • خلاصه :مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه آسیب های اجتماعی و مشکلات موجود در استان البرز، همکاری و هم افزایی جهت رشد و ارتقاء سطح معرفت دینی مردم و تعمیق باورهای آن ها ضرورت دوچندانی پیدا می کند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسملین یحیی کمال در نشست کمیته هدایت تبلیغی استان البرز که در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: این دفتر ظرفیت های بالایی در حوزه آموزش و اعزام مبلغان دارد که می تواند در اختیار مبلغان استان البرز قرار دهد.

وی گفت: یکی از بخش های فعال در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، مرکز آموزش های کاربردی است که در زمینه آموزش های عمومی و تخصصی به مبلغان جهت آمادگی اعزام به مناطق تبلیغی فعالیت های ویژه ای دارد؛ در حوزه آسیب های اجتماعی نیز به صورت تخصصی می توان از این مجموعه جهت ارائه آموزش های تخصصی به مبلغان استان البرز استفاده کرد.

مدیرکل تبلیغی عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: از دیگر ظرفیت های قابل توجه معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، بخش اعزام مبلغان خواهر است و می توان از این ظرفیت استفاده کرد و بخش مهم و اثرگذار جامعه یعنی زنان و دختران را تحت پوشش بانوان مبلغه قرار داد.

وی هم افزایی میان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی البرز را ضروری دانست و افزود: ما در اداره کل تبلیغ عمومی این معاونت آمادگی کامل برای همکاری و هم افزایی با این سازمان و مبلغان این استان را داریم.

حجت الاسلام والمسملین کمال اظهار داشت: با توجه به موانع موجود و کمبودهایی که برای هر یک از ما وجود دارد، لازم است ظرفیت های خود را تجمیع کنیم تا به بیشترین سطح اثرگذاری برسیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه آسیب های اجتماعی و مشکلات موجود در استان البرز، این همکاری و هم افزایی جهت رشد و ارتقاء سطح معرفت دینی مردم و تعمیق باورهای آن ها ضرورت دوچندانی پیدا می کند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما