پنجشنبه 9 فروردين 1403   22:46:23

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

در تبیین اهمیت فرزندآوری به محتوای عملی و تخصصی نیازمندیم

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خطاب به فعالان جمعیتی گفت: از شما میخواهم که در این حوزه به صورت جدی ورود کرده و دست به تولید محتوای دقیق و علمی در این زمینه بزنید.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در نشست فعالان جمعیتی که در مرکز همایش های غدیر برگزار شد، با تأکید بر اهمیت تولید محتوای متقن اظهار داشت: در حال حاضر مجموعه‌هایی درخواست محتوای آموزشی در حوزه فرزندآوری و افزایش جمعیت دارند، متأسفانه ما منابع محتوایی علمی و تخصصی برایشان در دست نداریم؛ از شما می‌خواهم که در این حوزه به صورت جدی ورود و دست به تولید محتوای دقیق و علمی در این زمینه بزنید.
وی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی سالانه بیش از ۱۲ هزار مبلغ را به مناطق مختلف کشور اعزام می کند و این مبلغان می‌توانند بر اساس این محتوای علمی به تبلیغ مسأله جمعیت و فرزندآوری بپردازند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با قدردانی از اقدام این جمع تصریح کرد: این که شما برای برآورده کردن دغدغه مقام معظم رهبری و مراجع تقلید دست به چنین اقدام جهادی در حوزه فرزندآوری زده اید، بسیار ارزشمند است؛ دفتر تبلیغات اسلامی نیز در این راستا از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد و در کنار شما خواهد بود.

در ادامه این نشست، اباذر جعفری «مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی» نیز ضمن تقدیر از برگزاری این نشست، اظهار داشت: جمعیت، یک بحران اجتماعی است و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی مسأله محوری را یکی از شاخص های اعزام های تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی دانست و افزود: با توجه به مسأله محور بودن فعالیت شما، اداره کل تبلیغ تخصصی می تواند در قالب تشکیل گروه تبلیغی به حمایت های مادی و معنوی از شما بپردازد. همچنین در موارد تخصصی در استفاده از ظرفیت های مجازی و نیز انتقال تجارب‌مان به شما، می توانیم ظرفیت موجود خود را در اختیارتان قرار دهیم.

در ادامه، حاضران در این نشست نیز نظرات و دغدغه های خود را در خصوص اهمیت فرزندآوری و افزایش جمعیت بیان کردند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما