جمعه 10 فروردين 1403   04:20:46

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی؛

اولین دوره آموزشی «تبلیغ بالینی» برگزار می شود

  • خلاصه :اولین دوره آموزشی «تبلیغ بالینی» به همت مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری مؤسسه سلامت معنوی شفا برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری مؤسسه سلامت معنوی شفا اولین دوره آموزشی «تبلیغ بالینی» را برگزار می کند.

یکی از عرصه های نوین تبلیغی در حوزه های علمیه و در دنیای امروز، عرصه تبلیغ بالینی است. این سبک نوین تبلیغی در راستای تأسی به سیره پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) است که به طور خاص در مراکز درمانی و بیمارستان ها اجرا می گردد.

اصطلاح تبلیغ بالینی از جمله عناوین جدید در حوزه تبلیغ دین است که به معنای بر بالین بیمار حاضر شدن، عیادت و دلجویی از وی با رویکرد توجه به معارف دینی است و در تحقق سلامت جسمی و معنوی بیمار بسیار مؤثر می باشد.

ارائه خدمات معنوی و فرهنگی توسط مبلغ بالینی، اختصاص به بیمار نداشته و شامل همراهان بیمار و کارکنان مراکز درمانی نیز می باشد.

اکنون چندی است که به همت کارشناسان و متخصصان، مؤسسه سلامت معنوی شفا با این دغدغه تأسیس گردیده که علاوه بر تبلیغ در مراکز درمانی، به پژوهش در این زمینه و به آموزش تخصصی تبلیغ بالینی به طلاب و روحانیون علاقمند و دارای شرایط بپردازد.

شرایط شرکت در این دوره آموزشی عبارت از اتمام پایه نهم، آشنایی با مشاوره مذهبی، متأهل و قبولی در مصاحبه است.

از مزایای شرکت در این دوره می توان به اعطاء گواهینامه و عضویت در گروه  سلامت معنوی دفتر تبلیغات اسلامی اشاره کرد.

علاقه مندان جهت نام نویسی در این دوره می توانند تا 18 آبان ماه 98 به سایت مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی www.el.balagh.ir  مراجعه کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما