پنجشنبه 9 فروردين 1403   14:44:52

(مهار تورم، رشد تولید)

print

با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دفتر تبلیغات اسلامی مطرح شد:

برگزاری دوره های تخصصی ویژه مبلغان از سوی دفتر تبلیغات اسلامی در آذربایجان شرقی

  • خلاصه :نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از آمادگی حوزه های علمیه استان جهت برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مبلغان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم «نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز» با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حجج اسلام والمسلمین واعظی «رییس دفتر تبلیغات اسلامی» و روستا آزاد «معاون فرهنگی و تبلیغی این دفتر» دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد با تشریح برنامه های محتوایی و مهارت افزایی برای مبلغان که از سوی دفتر تبلیغات اسلامی انجام می‌شود، اظهار داشت: در سال های اخیر با توجه به استقرار قطب‌های فکری و فرهنگی در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و توجه به مسأله محوری در این دفتر، دوره های تخصصی از جمله دوره های تربیت مشاور دینی، آسیب های اجتماعی، مباحث تمدن اندیشی و موضوع های پیرامون ولایت فقیه جهت مهارت افزایی طلاب و مبلغان برگزار می شود که امید است در روزهای آتی شاهد برگزاری این دوره‌ها در استان آذربایجان شرقی باشیم.

وی گفت: امید داریم با همکاری فعالان فرهنگی و تبلیغی آذربایجان شرقی نیازهای محتوایی منطقه شناسایی شود و مسأله یابی صورت گیرد تا نسبت به فراهم کردن محتوا و دوره های آموزشی و برگزاری آنها اقدام گردد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم از آمادگی استان جهت برگزاری این دوره های آموزشی خبر داد و تصریح کرد: استان آذربایجان شرقی آمادگی دارد تا امکانات لازم در این خصوص را در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی قرار دهد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما