چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403   07:41:26

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

انتشار ره توشه راهیان نور ماه رمضان بر روی پرتال دفتر تبلیغات اسلامی+ دانلود

  • خلاصه :به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ره توشه راهیان نور مبلغان ویژه ماه مبارک رمضان ۱۴۴۰ بر روی پرتال دفتر تبلیغات اسلامی بصورت رایگان منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، به همت اداره تأمین منابع معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ره توشه راهیان نور ویژه ماه مبارک رمضان ۱۴۴۰ منتشر شد.

این ویژه نامه تبلیغی با طلیعه ای پیرامون گام دوم انقلاب با عنوان «گام دوم انقلاب؛ مثلث خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی» آغاز می شود و در ادامه با عناوین متعدد و متنوعی تلاش دارد تا بخشی از نیاز مخاطبان جامعه امروزی را برآورده کند.

در اولین فصل از این ویژه نامه تبلیغی به موضوع «سبک زندگی اخلاق معصومان» پرداخته شده است و مواردی مانند «عمل به سیره اهل بیت در ماه رمضان»، «اخلاق خانوادگی در رفتار و گفتار امیر مؤمنان علی (ع)» و... مورد بررسی قرار گرفته است.

«رزق و روزی در آیات و روایات» از دیگر موضوعات این ره توشه است که «فلسفه وسعت و تنگی رزق و روزی»، «اقسام و ویژگی های رزق و روزی» و «عوامل وسعت و تنگی رزق و روزی» را به تفصیل بحث کرده است.

موضوع «هنر خوب زیستن»، «رفتار شناسی جامعه در برابر گنهکاران»، «عوامل حسرت در قیامت از دیدگاه قرآن»، «عبادت در سبک زندگی اسلامی»، «راه های تقرب به خدا»، «فضیلت شب قدر و اعمال آن» از جمله دیگر موضوعات بررسی شده در این ویژه نامه تبلیغی می باشند.

مبحث مهم «فضای مجازی» در قالب «سواد رسانه ای» و «جبهه تو در مقابله با فضای سایبری» از موضوعات مبتلا به جامعه در عصر کنونی است که بخشی از این ویژه نامه به این موضوع اختصاص یافته است.

اشاره به معضل دخانیات با عنوان «نگاهی به آسیب های مصرف دخانیات» و تأملی در باب اقتصاد خانواده با عنوان «راه های پیشگیری از نیازهای غیر واقعی اقتصادی» دو موضوع قابل توجه و کاربردی دیگر در این ویژه نامه تبلیغی می باشد.

ره توشه راهیان نور ویژه برادران  با مقاله «تأملی بر فلسفه و فضیلت عید سعید فطر» خاتمه می یابد.


*جزئیات ره توشه بانوان مبلغه

گروه نویسندگان ره توشه راهیان نور در ویژه نامه ای که برای بانوان مبلغه منتشر کرده اند نیز به موضوعات مهم و کاربردی پرداخته اند که 
در بخش اول این ویژه نامه تبلیغی، موضوع «با چه فعالیت هایی می توان فضای خانه را قرآنی کرد» به چشم می خورد.

در فصل بعد «ضرورت فرزند آوری» از جهات گوناگون مورد توجه قرار گرفته و در کنار آن در فصل بعد به «آسیب شناسی تک فرزندی» از ابعاد مختلف پرداخته شده است.

با توجه به اهمیت حجاب در جامعه، موضوع «راه های نهادینه سازی حجاب و عفاف در فرزندان» عنوان دیگریست که یک بخش مجزا را به خود اختصاص داده است.

هم چنین موضوع «آسیب های فردی و خانوادگی روابط در فضای مجازی» و «جرایم امنیت در فضای سایبری» دو عنوانیست که به آسیب شناسی فضای مجازی در خانواده و جامعه پرداخته است.

در ادامه با چهار عنوان «شیوه ی رفتار با نوجوانان در دوران بلوغ»، «زن غربی از افسانه تا واقعیت»، «نگاهی به عوامل طلاق زودرس» و «جلوه های ایثار زنان در انقلاب و دفاع مقدس» این ویژه نامه ادامه و پایان می یابد.
 

این دو کتاب را می توانید از طریق کلیک بر روی پیوست فایل ها در ذیل دریافت و یا اینجا کلیک کنید.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما