پنجشنبه 9 فروردين 1403   15:04:06

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس سابق دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان:

تأسیس قطب های فکری و فرهنگی مورد عنایت مقام معظم رهبری قرار گرفت

  • خلاصه :رئیس سابق دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان با اشاره به رویکرد مسأله محوری در دفتر تبلیغات اسلامی گفت: تأسیس قطب های فکری و فرهنگی مورد عنایت مقام معظم رهبری قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین پیمان علی‌نژاد در مراسم تکریم و معارفه رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان، اظهار داشت: حرکت های جهادی که در این استان شکل گرفته، از همت اساتید، مبلغان، همکاران و نهادهای خوب فرهنگی در خوزستان است.

وی با بیان اینکه ستاد دفتر تبلیغات اسلامی در قم همیشه با روی گشاده برخورد کردند و شعبه خوزستان را خط مقدم دیدند، گفت: در دورانی صحبت می کنیم که خوزستان در دوره سیاه کرونایی است و برخی علما و مردم درگیر کرونا هستند و نتوانستیم از محضر ایشان استفاده کنیم.

رئیس سابق دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان با اشاره به صفات و ویژگی های اخلاقی حجت الاسلام والمسلیمن احمد واعظی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» اظهار داشت: هیچ وقت اجازه نمی دادند از ایشان تعریف کنیم و هیچ گاه نگذاشتند که مسئولین استان را به استقبال ایشان ببریم و هر موقع صحبتی در راستای تعریف از ایشان گفته می شد، ناراحت می شدند و به بنده تذکر می دادند.

وی، حجت الاسلام والمسلمین واعظی را مبتکر مسئله محوری و این رویکرد جدیدِ دفتر تبلیغات اسلامی دانست و گفت: این رویکرد مسئله محوری و تأسیس قطب های فکری و فرهنگی مورد عنایت مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

رئیس سابق دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان با اشاره به حمایت های دفتر تبلیغات اسلامی از خوزستان، تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی و در رأس آن حجت الاسلام والمسلمین واعظی فقط از نمایندگی خوزستان حمایت نکردند، بلکه در ایام سیل، ایشان پیگیر بودند و به دنبال رفع محرومیت ها در بیمارستان ها و مناطق محروم خوزستان بودند و در اولویت قرار می دادند و این روحیه، روحیه جهادی است و وظیفه دارم به عنوان خادم از این روحیه تشکر کنم.

وی، انتخاب حجت الاسلام والمسلمین محمد دبیری فرد بعنوان «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان» را خوب و مبارک دانست و خاطرنشان کرد: ایشان یک نیروی موفق در دفتر تبلیغات اسلامی بود و کارنامه مدیریت درخشانی دارند و به علت عذر در بیماری خانواده از اینجا رفتند و اکنون به خانه خودش برگشت با تجربه ای که در قم اندوختند، دوران خوبی را برای خوزستان رقم خواهند زد و بنده خوشحالم که امانت را تحویل ایشان می دهم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما