چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403   08:43:50

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

بازدید قائم مقام سازمان صداوسیما در امور فرهنگی از مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی

  • خلاصه :طی جلسه ای قائم مقام سازمان صداوسیما در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول این سازمان از مرکز ملی پاسخگویی بازدید و بر لزوم برقراری تعاملات فیمابین تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، طی جلسه ای وحید جلیلی «قائم مقام سازمان صداوسیما در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول این سازمان» و همراهان وی از مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی بازدید و ضمن آشنایی با فعالیت های صورت گرفته و نحوه ارائه خدمات به کاربران بر ضرورت برقراری تعامل بین سازمان و مرکز تاکید کرد.

در ابتدای جلسه، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد اصغری «رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی» گزارشی از فعالیت ها، سامانه ها و برنامه های مرکز ارائه کرد.

وی، امکان داده کاوی و حجم بالای سؤالات دریافتی در این مرکز را فرصتی ارزشمند برای برنامه سازان سازمان قلمداد و برای همکاری در این زمینه با صداوسیما اعلام آمادگی کرد.

جلیلی نیز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های مرکز، بر ضرورت برقرای تعامل تاکید کرد.

وی با اشاره به قابلیت تولید فکر دینی در فرایند پرسش و پاسخ، راه اندازی نهضت تولید محتوا و هم افزایی در این زمینه را ضروری دانست.

دبیر ستاد تحول در رسانه ملی، ایجاد حلقه وصل و پیوست رسانه ای برای بانک سوال و جواب مرکز را ضروری دانست که لازمه آن شناخت ظرفیت ها و نیازهای طرفین است.

وی خاطرنشان کرد سه نوع خروجی قابل استفاده برای سازمان در مرکز ملی پاسخگویی وجود دارد: خروجی رسانه ای، خروجی علمی و خروجی دراماتیک.

قائم مقام سازمان صداوسیما در امور فرهنگی با تاکید بر توصیه امام خامنه ای (دام ظله) مبتنی بر سه کلیدواژه ابتکار، شجاعت و توانایی گفت: این پیوست رسانه ای باید این سه مؤلفه را دارا باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما