جمعه 10 فروردين 1403   10:20:01

(مهار تورم، رشد تولید)

print

گزارشی از نشست هم اندیشی شیوه های پاسخ گویی به شبهات در فضای رسانه ای

  • خلاصه :نشست هم اندیشی با حضور جمعی از صاحب نظران و فعالان عرصه رسانه در زمینه پاسخگویی به شبهات وهابیت در دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، نشست هم اندیشی با حضور جمعی از صاحب نظران و فعالان عرصه رسانه در زمینه پاسخگویی به شبهات وهابیت در دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه شبکه های ماهواره ای مروّج تفکرات سلفی تکفیری مورد بررسی قرار گرفت و شخصیت های اصلی این شبکهها که القاء شبهه می کنند با نگاه به تاکتیک ها و تکنیک های ارائه آنان نیز به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. تشکیل اتاق رصد، ایجاد گروه تامین محتوا، گروه علمی پاسخگویی به شبهات، تیم تولید و انتشار نیز در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.

گفتنی است، شبکه های وصال و صفا به زبان عربی و شبکه های کلمه و نور به زبان فارسی از جمله شبکه های اصلی در اشاعه شبهات به شمار می روند.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام والمسلمین دبیری فرد رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در این نشست، هدف از تشکیل این نشست را بررسی راهکارهای عملی مقابله با این شبکه ها عنوان کرد و گفت: همان طور که دشمنان از همه راه ها برای ترویج عقاید منحرفه بهره می گیرد، ما نیز باید در مقابله هر حربه او، مقابله به مثل کنیم و بلکه از حالت تدافعی و پدافندی به شیوه تهاجمی و آفندی روی بیاوریم.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما