سه‌شنبه 4 ارديبهشت 1403   12:37:37

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

تقدیر آیت الله مقتدایی از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه پاسخگویی

  • خلاصه :رئیس کمیسیون فرهنگی جامعه مدرسین در جریان بازدید از مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، از اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه پاسخ به سؤالات دینی و شبهات قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، این دیدار با حضور آیت الله مقتدایی «رئیس کمیسیون فرهنگی جامعه مدرسین»، آیت الله علیدوست «عضو این کمیسیون»، حجج اسلام والمسملین واعظی «رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم»، روستا آزاد «معاون فرهنگی و تبلیغی این دفتر»، مخدوم «رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی» برگزار شد.
در این دیدار، آیت الله مقتدایی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفت، بیان گزارشی تفصیلی از فعالیت های مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با حضور سایر اعضای کمیسیون فرهنگی جامعه مدرسین را خواستار شد.
همچنین، آیت الله علیدوست، فعالیت‏ها و تولیدات این مرکز را بسیار قابل توجه توصیف کرد و با تأکید بر همکاری بیشتر دفتر تبلیغات اسلامی با جامعه مدرسین به طور خاص، حضور و همکاری این مرکز در این زمینه را خواستار شد.
حجت الاسلام والمسلمین واعظی، گزارشی از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه پاسخ به سؤالات دینی و شبهات در زمینه های پژوهشی، تبلیغی و میدانی با نگاه مسأله محوری ارائه کرد. 
در ادامه جلسه، حجت الاسلام والمسلمین مخدوم ضمن بیان گزارشی از فعالیت های مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در حوزه پاسخ به سؤالات و شبهات و همچنین تولیدات این مرکز، چالش‏ها و مشکلات عرصه پاسخگویی در کشور و ضرورت برنامه‏های آموزشی مراکز حوزوی در این زمینه را تبیین کرد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما