پنجشنبه 9 فروردين 1403   22:45:05

(مهار تورم، رشد تولید)

print

بازدید جمعی از دانشجویان دانشگاه دفاع ملی از مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی

  • خلاصه :جمعی از دانشجویان رشته مدیریت راهبردی فرهنگی دانشگاه دفاع ملی از مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی بازدید کردند و با فعالیت‌های این مرکز آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، جمعی از دانشجویان مقطع دکتری رشته مدیریت راهبردی فرهنگی دانشگاه دفاع ملی به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین پیروزمند «مدیر گروه رشته مدیریت راهبردی فرهنگی این دانشگاه» در بازدیدی علمی در جریان فعالیت های مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی قرار گرفتند.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین علی مخدوم «رییس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی» به ارائه گزارشی با رویکرد نخبگانی از فعالیت های این مرکز پرداخت و در ادامه به سؤالات بازدیدکنندگان پاسخ گفت.

میزان پیامد سنجی و روند پژوهی، تحلیل تغییرات زمانی و مکانی، میزان تأثیر فشارهای اقتصادی بر نوع سؤالات، رویکرد بین الملل مرکز و فیلدهای‌های آماری محورهای عمده ترین سؤالاتی بود که دانشجویان دکتری مدیریت راهبردی فرهنگی مطرح کردند.

در پایان، حجت الاسلام والمسلمین پیروزمند ضمن تشکر از فعالیت های این مرکز، این بازدید را بسیار مؤثر ارزیابی کرد و ضمن ارائه پیشنهاداتی با توجه به عملکرد موفق و نیاز مهم جامعه برای پاسخگویی دینی، خواستار گسترده شدن فعالیت های مرکز شد و همچنین آمادگی خود را برای همکاری در این عرصه اعلام کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما