جمعه 10 فروردين 1403   18:17:32

(مهار تورم، رشد تولید)

print

توسط مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی صورت می‌گیرد؛

پاسخگویی روزانه به حدود هزار سؤال در نمایشگاه کتاب تهران

  • خلاصه :رییس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی از پاسخگویی کارشناسان این مرکز به حدود هزار سؤال به صورت روزانه در نمایشگاه کتاب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی مخدوم با اشاره به حضور مرکز ملی پاسخگویی به سؤلات دینی در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که در مصلی تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: این مرکز امسال توفیق پیدا کرد که برای دهمین بار در نمایشگاه کتاب تهران حضور پیدا کند و این توفیق را داریم که در کنار سایر بخش های فرهنگی کشور، سهمی در این جشنواره فرهنگی بزرگ داشته باشیم.

وی با بیان این که نمایشگاه کتاب تهران بزرگترین جشنواره فرهنگی کشورمان است، گفت: عنوان اصلی این نمایشگاه از کتاب آغاز می شود اما عرصه و گستره خیلی وسیعی را پوشش می دهد و جنبه های خیلی مهمی را می تواند تأثیرگذار باشد.

رییس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی تصریح کرد: همکاران پاسخگوی این مرکز در نمایشگاه های کتاب حضور پیدا می کنند و به سؤالات مردم در زمینه های گوناگون دینی از جمله مباحث اعتقادی، قرآنی، احکام شرعی، تاریخ اسلام و مباحث حدیثی و اخلاقی پاسخ می دهند.

وی با بیان این که پاسخگویان این مرکز روحانیان روانشناسی هستند که تحصیلات دانشگاهیِ روانشناسی دارند، افزود: به تناسب ظرفیتی که نمایشگاه در اختیارمان قرار می دهد، حضور پیدا می کنیم که امسال با توجه به ظرفیتی که در اختیار گذاشته شده است، مجموعاً با شش کارشناس در هر روز حضور پیدا می کنیم.

*حضور 60 نفر از کارشناسان پاسخگویی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در نمایشگاه کتاب تهران

حجت الاسلام والمسلمین مخدوم اظهار داشت: با توجه به این که از یک سو فشار کاری در نمایشگاه زیاد است و از سوی دیگر مایل هستیم تا مراجعین با طراوت خاصی مواجه شوند، تلاش کردیم که روزانه کارشناسانمان را تغییر دهیم؛ به این معنا که در طول نمایشگاه حدود 60 نفر از همکاران پاسخگویمان را دعوت کردیم که در این نمایشگاه حضور پیدا می کنیم و به سؤالات مردم پاسخ می دهند.

وی با اشاره به فعالیت کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی در راستای ایجاد امیدواری مردم نسبت به نظام و زندگی گفت: امسال با توجه به نوع شرایط، سؤالات و شبهاتی که مردم دارند و از طرف دیگر به تناسب مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم ها و دشمنی های مختلفی که با نظام صورت می گیرد، خواه نا خواه رنگ امیدواریِ فضای ذهنی مردم مقداری کم شده و تلاش همکاران ما این است که در کنار پاسخگویی به سؤالات دینی و تمرکز بر در اختیار گذاشتن مطلوب معارف دینی، این شرایط را فراهم کنند که به سؤالات مردم با درجه ای از امیدواری به نظام و زندگی برای آنها فراهم و پررنگ تر شود و با احساس خوب و چشم انداز روشن نسبت به کشور از غرفه ما خارج شود.

رییس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی خاطرنشان کرد: با توجه به این که پاسخ به سؤالات مردم در هر روز متفاوت است، به طور میانگین روزانه به 200 مراجعه کننده پاسخ داده می شود و با توجه به این که برخی از گروه های پاسخگویی ما با تعداد سؤالات کمتر و بعضی از آنها با پرسش‌های بیشتری از سوی مراجعان مواجه هستند، روزانه به حدود هزار سؤال از سوی کارشناسان در نمایشگاه کتاب پاسخ داده می شود.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما