پنجشنبه 9 فروردين 1403   14:31:10

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در بازدید از غرفه های دفتر در نمایشگاه کتاب صورت گرفت:

قدردانی رئیس قوه قضائیه از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

  • خلاصه :رئیس قوه قضائیه در بازدید از غرفه های روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی و موسسه بوستان کتاب از فعالیت های این دفتر قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور در برخی از غرفه های دفتر تبلیغات اسلامی از فعالیت های این دفتر قدردانی کرد.
وی در بازدید از غرفه مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، این اقدام دفتر تبلیغات اسلامی را اقدامی بسیار ارزشمند توصیف کرد.
رئیس قوه قضائیه همچنین در بازدید از غرفه موسسه بوستان کتاب تصریح کرد: آثار و پژوهش های دفتر تبلیغات اسلامی را دنبال می کنم و از زحمات همه افراد در این مجموعه بویژه رییس محترم دفتر و معاون پژوهش آن نهایت قدردانی را دارم.
وی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه کتاب نمادی از فرهنگی بودن کشور ما است و همه اشخاص با نگاه به کیفیت و کمیت برگزاری نمایشگاه کتاب کاملاً متوجه می‌شوند که کشور ما به رغم همه تهدیدات و تحریم‌ها، کشور با نشاطی است و جوان‌های عزیز ما به دنبال علم‌افزایی و معرفت‌افزایی هستند و اصحاب تألیف و نشر و ترجمه، بسیار در این حوزه فعال هستند.
آیت الله رئیسی همچنین ادامه داد: با یک نگاه کلان به عنوان نماد علم و فرهنگ و دانش، در کشور ما نمایشگاه کتاب بسیار اهمیت دارد.
وی افزود: در بازدید امروز از نمایشگاه کتاب، اصحاب نشر و مسئولان غرفه‌ها برخی مشکلاتشان را با بنده در میان گذاشتند از جمله مسأله کاغذ را مطرح کردند.
رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: وضع اقتصادی مردم هم بی‌تأثیر در نوع فروش‌ها نبود اما اصل برگزاری نمایشگاه و حضور فعال جوانان در آن، موضوع قابل توجه است و مسئولان آموزشی و فرهنگی ما باید در این رابطه کار کنند؛ چرا که همه ما نسبت به جوانان مسئولیت داریم.
وی گفت: به رغم همه تحریم‌ها، یقین داریم که با توجه به ذخایر کشور و با این میزان از جوانان فرهیخته و مصمم، کشور ما سرمایه‌ای عظیم دارد و همان‌طور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم تأکید کردند، جا دارد مسئولان ما با یک حرکت جهادی مضاعف در این راه گام بردارند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما