جمعه 10 فروردين 1403   19:31:04

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت مؤسسه بوستان کتاب؛

کتاب «درس هایی از سیره پیامبر اعظم(ص)» منتشر شد

  • خلاصه :کتاب «درس هایی از سیره پیامبر اعظم(ص)» نوشته آیت الله سید کاظم نورمفیدی به همت مؤسسه بوستان کتاب انتشار یافت.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، کتاب «درس هایی از سیره پیامبر اعظم(ص)» نوشته آیت الله سید کاظم نورمفیدی به همت مؤسسه بوستان کتاب در 328 صفحه انتشار یافت.

تلاش مؤلف این اثر بر آن است تا مخاطبان خویش را با چشمانی بینا و ذهنی آگاه از شمیم بوستان اخلاق هزینه پیامبر(ص) بهره مند سازد.

کتاب «درس هایی از سیره پیامبر اعظم(ص)» نوشته آیت الله سید کاظم نورمفیدی، سیره پیامبر اکرم(ص) را از 9 ساحت مورد بررسی قرار داده است که عبارت از «تلاش برای تقرب به خدا»، «زهد»، «رعایت کرامت انسانی»، «عزت نفس»، «نظم»، «شرح صدر»، «رفق و مدارا»، «دوری از تکلف» و «برخی از توصیه های مهم پیامبر(ص) در خطبه شعبانیه»، هستند.

«مناجات با محبوب»، «عوامل تقرب به خدا»، «حقیقت تفکر»، «شکر و مراتب آن»، «مهم ترین موانع تقرب به خدا»، «زهد پیامبر(ص)»، «آثار زهد»، «برخی آثار فردی و اجتماعی تکریم و تحقیر»، «راه های کسب عزت نفس»، «آثار حلم»، «نظم در همه ابعاد هستی»، «شرح صدر ائمه(ع)»، «رعایت آزادی»، «برخی موراد عدم جواز به کار گیری شرح صدر توسط حکومت»، «رفق و مدارا به مثابه سیره ای اجتماعی»، «علامت انسان متکلّف»، «صدقه و توجه به نیازمندان»، «کنترل زبان»، «دروغ در نظر پیامبر(ص)»، «صداقت»، «ساحت های صداقت»، «دعا کردن» و «حقیقت توبه» از جمله مباحثی است که در دروس 9 گانه این کتاب از نظر گذشته است.

علاقه مندان با خرید اینترنتی این کتاب از طریق نشانی اینترنتی مؤسسه بوستان کتاب به آدرس www.bustaneketab.com می توانند از تخفیف ۲۰ درصدی اثر مذکور بهره مند شوند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما