پنجشنبه 30 فروردين 1403   14:58:00

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت مؤسسه بوستان کتاب؛

کتاب «سکانس عاشقانه» منتشر شد

  • خلاصه :کتاب «سکانس عاشقانه» به قلم اکبر اسدعلیزاده در 136 صفحه به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه بوستان کتاب، کتاب «سکانس عاشقانه» تهیه شده در معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در 136 صفحه و به قیمت 25 هزار تومان و در قطع رقعی با شمارگان 500 نسخه به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر و روانه بازار نشر شد.

«داستانک» قالبی نوظهور است که فرایند روایی آن از داستان کوتاه نیز فشرده تر است؛ این قالب استفاده از استعاره ها و تمثیل را آسان می کند و با گذر از سه مرحله دانش، بینش و تمرین، مهارت های زندگی را به مخاطب می آموزد.

اثر پیش رو نیز بر همین اساس پیش رفته و از 103 داستانک تشکیل شده که اتفاقات آن با محور خانواده رقم خورده و برای تقویت خانواده به روشنگری، آسیب شناسی و مهارت افزایی پرداخته است.

عناوین برخی از این داستانک ها عبارتند از: «ماهِ بی عسل»، «هدیه روز زن»، «لذت خرج کردن»، «پس انداز دخترم»، «چادر گل گلی»، «عشق مجازی به همسر»، «آخرین کادو»، «سفر خانگی»، «دور میز غذاخوری»، «جالب ترین مراسم عروسی»، «حلقه»، «تفاهم» و... .

علاقه مندان با خرید اینترنتی این کتاب از طریق نشانی www.bustaneketab.com می توانند از تخفیف 20 درصدی اثر مذکور بهره مند شوند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما