جمعه 10 فروردين 1403   15:37:06

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در گفت و گویی تبیین شد:

فروش بیش از 10 هزار جلد کتب بوستان کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

  • خلاصه :مدیر فروش و بازاریابی مؤسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی از فروش بیش از 10 هزار جلد از سوی این مؤسسه در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، نادر یزدانی نسب «مدیر فروش و بازاریابی مؤسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی» در گفت وگویی با اشاره استقبال خوب کتاب دوستان از آثار این انتشارات در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اظهار داشت: این انتشارات در نمایشگاه مذکور اقدام به ارائه 1500 عنوان کتاب با موضوعات علوم انسانی – اسلامی کرد که با استقبال خوب کتاب دوستان از آثار این انتشارات مواجه شد.

وی در خصوص میزان فروش مؤسسه بوستان کتاب(مرکز چاپ و نشر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم) در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: این انتشارات در نمایشگاه کتاب سال جاری توانست بیش از 10 هزار جلد کتاب به فروش برساند که نکته قابل توجه در فروش این آثار در نمایشگاه کتاب سال جاری، فروش این تعداد اثر به صورت تک فروشی صورت گرفت، نه عمده فروشی.

مدیر فروش و بازاریابی مؤسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: با توجه به مجازی بودن نمایشگاه کتاب تهران در سال 99، این مؤسسه می بایست بیش از پنج هزار بسته پستی را برای مخاطبان و خریداران آثار خود ارسال کند.

وی افزود: پرفروش ترین آثار مؤسسه بوستان کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب تهران، در زمینه فلسفه و عرفان کتاب های «عرفان نظری» اثر استاد سید یحیی یثربی، «الهی نامه» نوشته علامه حسن حسن زاده آملی و «مغالطات» به قلم استاد علی اصغر خندان، در زمینه تاریخ اسلام نیز کتاب های «فروغ ابدیت» اثر آیت الله سبحانی، «تاریخ انبیاء» نوشته مرحوم آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی و «سلمان فارسی، استاندار مدائن» به قلم استاد صادقی اردستانی، در زمینه علوم سیاسی نیز کتاب «جان رالز از نظریه عدالت تا لیبرالیسم سیاسی» نوشته استاد احمد واعظی و در عرصه «علوم قرآنی و تفسیر» نیز کتاب «خلاصه تفسیر منهج الصادقین» به تحقیق علامه حسن زاده آملی اشاره کرد.

یزدانی نسب اظهار داشت: از میان کتب چاپ اولی مؤسسه بوستان کتاب، کتاب های «فقه همراه» نوشته محمدجواد ابوالقاسمی و «برگزیده الفائق فی الاصول» اثر سیدمحسن مرتضوی، بیشترین فروش را به خود اختصاص دادند.

وی در پایان گفت: از مؤلفینی که آثارشان در مؤسسه بوستان کتاب منتشر و در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران مورد استقبال قرار گرفت، می توان به علامه حسن حسن زاده آملی، علامه سید محمدحسین طباطبایی، استاد سید یحیی یثربی و استاد سید جلال الدین آشتیانی و استاد جواد محدثی اشاره کرد.

شایان ذکر است، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن ماه آغاز و دهم بهمن ماه به کار خود پایان داد و پرونده نخستین نمایشگاه مجازی کتاب که با شرکت ۱۷۳۲ ناشر دایر بود، با فروش ۶۴ میلیارد تومانی بسته شد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما