پنجشنبه 30 فروردين 1403   14:04:38

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مدیرکل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خبر داد:

برگزاری فعالیت های آموزشی مرکز تخصصی آخوند خراسانی در فضای مجازی

  • خلاصه :مدیرکل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: با توجه به ممنوعیت تجمع و تعطیلی دروس، مرکز تخصصی آخوند خراسانی(ره) فعالیت خود را متوقف نکرده و تمام رشته های تخصصی خود را بصورت مجازی برگزار می کند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین رحمانی «مدیرکل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی» در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: بعد از اعلام مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان مبنی بر تعطیلی مدارس و مراکز تخصصی از ۱۰ اسفندماه 98 به علت شیوع بیماری کرونا و پیشنهاد برگزاری دروس به صورت مجازی، مرکز تخصصی آخوند خراسانی(ره) اقدام به راه اندازی کانال هایی در پیام رسان ایتا برای برگزاری دروس همه رشته های تخصصی خود کرد.

وی گفت: رشته های سطح سه تخصصی رشته فقه مقارن با 6 عنوان درسی، علوم و معارف حدیث با 7 عنوان درسی، تفسیر و علوم قرآن با 11 عنوان درسی، فلسفه و کلام اسلامی با 10 عنوان درسی، و سطح 4 رشته فقه مقارن با 5 عنوان درسی در این مرکز به صورت مجازی برگزار می گردد.

مدیرکل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: این روند از آموزش تا زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه برگزاری کلاس های حضوری را ندهد، ادامه خواهد داشت و امتحانات پایانی نیز به صورت مجازی برگزار می شود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما