شنبه 1 ارديبهشت 1403   15:39:13

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت مؤسسه بوستان کتاب؛

دفتر دوم کتاب «پیام های آسمانی» منتشر شد

  • خلاصه :دفتر دوم کتاب «پیام های آسمانی» به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر و روانه بازار نشر شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، دفتر دوم کتاب «پیام های آسمانی» تألیف مرتضی دانشمند را منتشر و روانه بازار شد.

قرآن، کلام خدا و مهم ترین منبع شناخت اسلام است؛ پیشوایان معصوم و بزرگان دین اهتمام فراوانی به آموزش این کتاب مقدس به مسلمانان، به ویژه کودکان و نوجوانان داشته اند.

امام علی(ع) یکی از حقوق فرزندان را بر پدران، آموزش قرآن به آنان می داند و بر همه مسلمانان لازم است در راه آموزش قرآن و ایجاد انس و الفت کودکان و نوجوانان با معارف بلند و نورانی این کتاب آسمانی، تمام توان خود را به کار گیرند.

در تفسیر پیام های آسمانی از قصه و سرگذشت به عنوان قالبی اساسی برای انتقال معارف قرآنی به نوجوانان بهره گرفته شد؛ همچنین در انتخاب قصه، از شأن نزول های مرتبط به آیات استفاده شد؛ سوره ها یا آیاتی که شأن نزولی درباره آن ذکر نشده بود، با توجه به فضای نزول و مطالب مطرح شده در سوره، به صورت قصه ای امروزی به نگارش در آمد.

نویسنده این اثر در بخش "سخنی با مربیان و معلمان" می نویسد: دفتر دوم این اثر، مشتمل بر آیات 246 به بعد سوره بقره تا پایان سوره است؛ در تفسیر آیه ها، آیاتی را برگزیدیم که موضوعاتشان با فضای ذهنی نوجوان بیشتر تناسب داشت و به مسائلی پرداختیم که بیشتر جنبه اعتقادی و تربیتی داشت.

اکنون بخش دوم پیام های آسمانی(تفسیر بخش دوم سوره بقره)تقدیم همه قران آموزان، مربیان و علاقه مندان به معارف قرآنی می گردد. گفتی است که مخاطبان این مجموعه، دانش آموزان سال های پنجم و ششم ابتدایی و اول و دوم متوسط اول هستند؛ هر چند برای مقاطع تحصیلی بالاتر نیز مفید است.

ساختار کتاب:
این اثر در قالب 6 داستان با عنوان های «ساکنان شهر مرده»، «هجوم بر سرزمین جت»، «خداوند بر تخت(آیت الکرسی)»، «مرده ای که زنده شد»، «ابراهیم(ع) و پرندگان»، «شیطان وعده می دهد» نگارش و تدوین شده است.

کتاب‌دوستان جهت تهیه و مطالعه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن 7 ـ 37742155 تماس بگیرند، و یا به سایت www.bustaneketab.ir مراجعه کرده؛ با خرید اینترنتی از تخفیف ویژه برخوردار گردند.

این اثر  در 144 صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه به قیمت 26۰۰۰ تومان در کلیه شعبه های بوستان کتاب 02537743179 عرضه می گردد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما