سه‌شنبه 28 فروردين 1403   19:33:07

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: 

انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی از جایگاه کم نظیری برخوردار است

  • خلاصه :رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جایگاه نشر دفتر تبلیغات اسلامی را کم نظیر خواند و بر برداشتن قدم های مهم تر در حوزه توزیع و نشر آن تأکید کرد.  
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، محمدرضا بهمنی در بازدید از غرفه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این که کتاب سرچشمه تحولات فرهنگی در هر جامعه است، اظهار داشت: جایگاه و اعتبار کتاب به لحاظ مشکلاتی که در حوزه های دیگر از جمله اقتصاد، سیاست و... وجود دارد، فراز و نشیب هایی داشته و دارد اما همواره این جایگاه در گذر زمان رو به اعتلا و ارتقا بوده است. 
وی گفت: در این فضا، جایگاه انتشاراتی هایی از جمله انتشارات بوستان کتاب و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی جایگاه کم نظیری است و هنوز جا دارد که این نوع انتشاراتی ها که به لحاظ محتوایی غنای خوبی را دارند و از جایگاه خوبی به لحاظ علمی و دانشی برخوردار هستند، در حوزه توزیع و نشر هم قدم های مهمی را بردارند. 
رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اپلیکیشن پژوهان جایگاه خوبی در حوزه نشر الکترونیک پیدا کرده است اما بوستان کتاب نیز باید این مسیر را دنبال کند و در صورت تنوع قالب ها و شیوه های عرضه حتماً بایستی در انتشاراتی های دفتر پررنگ شود و کتابخوان همراه پژوهان به صورت جدی تر به کتاب های بوستان کتاب بپردازد. 
وی خاطرنشان کرد: نکته دیگر این که پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مؤسسه بوستان کتاب حتماً بایستی موضوع کتاب صوتی را جدی بگیرند و این مسأله می تواند امکان و زمینه عرضه پررنگ تر آثار فاخر دفتر را فراهم تر کند. 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما