پنجشنبه 9 فروردين 1403   13:57:29

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تبیین کرد:

علل درخشش مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: اگر مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی رشد کرده و مانده و همچنان می درخشد، به خاطر امکانات نبوده، بلکه به دلیل حس مسئولیت، وظیفه شناسی، عرق دینی و مجاهدت کارشناسان پاسخگو است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» و حجت الاسلام والمسلمین مخدوم «مدیر کل حوزه ریاست» با کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دیدار کردند.

در این ابتدای جلسه، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد اصغری «رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی» گزارشی از برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته در این مرکز ارائه کرد و حضور جدی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در وقایع اخیر، راه اندازی پاسخگویی به زبان عربی و ترکی، راه اندازی گروه پاسخگویی به سؤالات سیاسی، حضور میدانی و مجازی در مدارس استعدادهای درخشان و فعال سازی واحد مرکز را از جمله اقدامات مرکز برشمرد.

در ادامه، نمایندگان گروه های پاسخگویی به ارائه نظرات حول موضوعات و مسائل مربوط به پاسخگویی پرداختند.

در پایان این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین واعظی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی و با بیان این که از جمله ویژگی های مرکز، رشد با همه محدودیت هاست: دفتر تبلیغات اسلامی نه در گذشته و نه حال از همکاران مرکز تقدیر در خور و شایسته ای نکرده است.

وی با اشاره به وضعیت بد جامعه و لزوم فعالیت و کمبود بودجه در بخش های مختلف دفتر، به لزوم کار با رویکرد جهادی تاکید کرد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به وضعیت بودجه این نهاد حوزوی تصریح کرد: با وجود این شرایط، در سخت ترین شرایط، مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی را از روی اعتقادم پشتیبانی کردم و مطلعم و می دانم این افزایش بودجه مرکز ملی اصلاً در خور و شایسته نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی رشد کرده و مانده و همچنان می درخشد، به خاطر امکانات نبوده، بلکه به دلیل حس مسئولیت، وظیفه شناسی، عرق دینی و مجاهدت کارشناسان پاسخگو است.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما