پنجشنبه 9 فروردين 1403   18:25:03

(مهار تورم، رشد تولید)

print

مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی تأکید کرد:

حمایت مضاعف از تبلیغ حضوری همراه با فعالیت در فضای مجازی

  • خلاصه :مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: باید بر تبلیغ حضوری و چهره به چهره جدیت داشته باشیم و با توجه به تصویب شورای مدیران و سیاست تشویق مبلغان حضوری به بهره مندی از ظرفیت مجازی، تبلیغ حضوری به همراه فعالیت در فضای مجازی حمایت مضاعف خواهد داشت.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، جلسه هم اندیشی شعب و نمایندگی های دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه اعزام به همت اداره کل تبلیغی عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بصورت حضوری و ویدئوکنفرانس در مرکز همایش های غدیر برگزار شد.

در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال «مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی» اظهار داشت: باید بر تبلیغ حضوری و چهره به چهره جدیت داشته باشیم و با توجه به تصویب شورای مدیران و سیاست تشویق مبلغان حضوری به بهره مندی از ظرفیت مجازی، فعالیت تبلیغ حضوری به همراه فعالیت در فضای مجازی حمایت مضاعف خواهد داشت و حکم مستقل فضای مجازی صرفاً برای مبلغان توانمند فضای مجازی در مناطق قرمز می باشد که در اطلاعیه ارسال شده به مبلغان نیز کاملاً تبیین شده است.

وی گفت: برنامه ما برای بکارگیری مبلغان مطابق محرم گذشته با همکاری کامل سازمان تبلیغات اسلامی و بر اساس وجود ظرفیت تبلیغ و اسکان مبلّغ و با درخواست سازمان به نام مبلّغ صورت خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی خاطرنشان کرد: آمادگی استفاده از ظرفیت مبلغان متخصص و اساتید آموزشی جهت فعالیت در ماه مبارک رمضان فراهم می باشد و برای مبلغانی که ظرفیت سازی نمایند، مشوق هایی در نظر گرفته خواهد شد.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما