جمعه 31 فروردين 1403   14:23:21

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

از سوی دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفت:

انتشار ویژه نامه الکترونیک همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن به سه زبان

  • خلاصه :ویژه نامه الکترونیک همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم با مصاحبه ویژه ای از رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و به سه زبان منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، ویژه نامه الکترونیک همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم به صاحب امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی و سردبیری محمدرضا قربان زاده به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی بر روی پرتال این دفتر به نشانی  www.Dte.irمنتشر شد.

از جمله مطالبی که در ویژه نامه الکترونیک همایش ملی مقاومت اسلامی به چشم می خورد، مصاحبه با حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی «رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» است که در آن علل و راهکارهای گفتمان سازی مقاومت، دلایل تاکید بیشتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر مسئله مقاومت نسبت به گذشته و وظبفه دفتر تبلیغات اسلامی در برابر موضوع مقاومت بررسی شده است.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی «رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» در موضوع "قرآن و مبانی سیاسی مقاومت اسلامی" و گفت وگو با حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق یوسفی مقدم «رییس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم» در خصوص اهداف و محورها، نهادهای مشارکت کننده و تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم از دیگر مطالب این ویژه نامه است.

همچنین در این ویژه نامه گزیده ای از چکیده مقالات رسیده به همایش نیز به چشم می خورد که از جمله صاحبان چکیده مقالات می توان به حجج اسلام و آقایان سعید بهمنی «رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم» ، فرج الله میرعرب «عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی»، غلامحسین اعرابی «مدیر مسئول دوفصلنامه پژوهش های تفسیر تطبیقی» ، حسین الهی نژاد «رییس پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی»، علی اسدی و علی اصغر قربانی از «پژوهشگران و اساتید حوزه علمیه قم» اشاره کرد.

خوانندگان این ویژه نامه در انتهای این ویژه نامه نیز می توانند جدول برنامه های افتتاحیه و اختتامیه و همچنین کمیسیون های تخصصی همایش که از شنبه 29 شهریورماه 99 تا پنج شنبه 3 مهرماه 99 در قم برگزار می شود را مشاهده کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما