جمعه 10 فروردين 1403   09:57:45

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس اداره آموزش استان های مرکز آموزش های کاربردی:

اردوی آموزشی زیارتی طلاب چابهار در شهر مقدس قم برگزار شد

  • خلاصه :رئیس اداره آموزش استان های مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری اردوی آموزشی زیارتی طلاب چابهار به مدت 15 روز در شهر مقدس قم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، سیدمحمد علیزاده موسوی از برگزاری اردوی آموزشی زیارتی طلاب چابهار در شهرمقدس قم خبر داد و گفت: اردوی آموزشی زیارتی طلاب چابهار با هماهنگی حوزه علمیه منطقه در شهر مقدس قم برگزار شد . در این دوره ۱۵ روزه که با هدف ارتقای سطح علمی و مهارت افزایی در حوزه های تبلیغی، مدیریت فرهنگی و سواد رسانه صورت گرفت، موضوعات کاربردی و مورد نیاز روز جامعه همچون مباحث امامت و شبهات اعتقادی، احکام، سواد رسانه و مدیریت مسجد در قالب مباحث تئوری و عملی به فراگیران ارائه شد.
وی افزود: ظرفیت های ویژه تبلیغی از یک سو و شرایط خاص فرهنگی اعتقادی از سوی دیگر موجب شده تا بندر چابهار به یکی از مناطق حساس و کلیدی برای گروه ها و نهاد های فرهنگی تبلیغی مبدّل شود. لذا استفاده هرچه بهتر از این ظرفیت ها، با وجود طلاب و افراد مستعد و دغدغه مند امری بس لازم و ضروری است و برگزاری چنین دوره ها و اردوهایی می تواند علاوه بر ایجاد انگیزه و توانمندی در طلاب و فعالان فرهنگی تبلیغی، نقش بسزایی در تحقق رسالت تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ایفا کند.
رئیس اداره آموزش استان های مرکز آموزش های کاربردی اظهار داشت: این اردو به مدت ۱۵ روز و با حضور ۵۴ نفر از طلاب چابهار برگزار شد؛ شرکت کنندگان در این دوره علاوه بر برنامه های آموزشی و مهارتی، از برنامه های متنوع زیارتی و سیاحتی نیز بهره مند گردیدند.
وی گفت: در پایان اردو نیز طلاب با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علیمه سراسر کشور دیدار کرده و به بیان دغدغه های خود در زمینه طلبگی و تبلیغ دین پرداختند.
علیزاده موسوی در پایان خاطرنشان کرد: نظرسنجی های صورت گرفته در پایان اردو، نشان از میزان بالای رضایتمندی، تأثیرگذاری این برنامه در ایجاد انگیزه تبلیغی و ارتقای مهارت های علمی و عملی شرکت کنندگان دارد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما