جمعه 10 فروردين 1403   11:09:50

(مهار تورم، رشد تولید)

print

از سوی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور؛

نفرات برتر مسابقه کتابخوانی «کتاب امامان شیعه در منابع اهل سنت» معرفی شدند

  • خلاصه :مسئول برگزاری مسابقه کتابخوانی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور از مشارکت 97 نفر در مسابقه کتابخوانی «کتاب امامان شیعه در منابع اهل سنت» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی «رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور» در گفت و گویی با اشاره به برگزاری این مسابقه کتابخوانی گفت: این مسابقه کتابخوانی در ایام ماه رجب ازسوی  شعبه جنوب شرق با محوریت کتاب « امامان شیعه در منابع اهل سنت  نوشته علی جباری» که با استناد به منابع و مصادر کهن و معتبر تاریخی، تصویری روشن از زندگانی امامان معصوم (ع) ارائه نموده است برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این مسابقه کتابخوانی که بصورت انلاین و از طریق درگاه مجازی برگزار شد 97 نفر از طلاب خواهر و برادر شرکت کردند.

مسئول برگزاری مسابقه کتابخوانی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور تصریح کرد: به 15 نفر از برندگان جوایزی ارزشمند اعطا شد که به چهار نفر اول هر کدام مبلغ یک میلیون تومان وجه نقد و 11 نفر دیگر جوایز غیرنقدی اهدا گردید.  

وی یادآور شد: برندگان جایزه یک میلیون تومانی این مسابقه کتابخوانی عبارتند از:خانم محمودی از ایرانشهر، آقای سعید شهدوستی، آقای علی بامری راد و آقای محمدرضا فولادی هر کدام از شهر دلگان که 4 برنده اصلی دریافت جایزه یک میلیون تومانی می باشند.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به اسامی برندگان جوایز ارزشمند غیر نقدی خاطرنشان کرد: این برندگان عبارتند از: یاسر عبداللهی از کلانظهور دلگان، خانم زم گیر از بزمان، آقای اسماعیل بامری از ایرانشهر، آقای رضا شهدوستی از دلگان بخش مرکزی، خانم شهیکی از بزمان، اقای ابراهیم بامری از حسین آباد دلگان، آقای موسی سابکی از بخش مرکزی دلگان، خانم رخ فروز از بزمان، خانم عبداللهی از حسین آباد دلگان، خانم حیدری از مکسان شهر بزمان و آقای عابد شهدوستی از بخش مرکزی شهرستان دلگان.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما