جمعه 7 ارديبهشت 1403   01:43:23

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

بازدید رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور از مناطق سیل زده کنارک

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان سیستان و بلوچستان، از بخش های سیل زده شهرستان کنارک بازید نمود.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا سجادی در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان کنارک، از نزدیک در جریان روند اقدامات و فعالیت های در امداد رسانی به اهالی مناطق سیل زده قرار گرفت.

وی در جریان این حضور، ضمن بازدید از خدمات گروه های جهادی با تقدیر از اقدامات این عزیزان در یاری رساندن به هموطنان، بر تداوم کمک رسانی تا عادی شدن کامل اوضاع تأکید نمود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور ضمن دیدار با مدیران منطقه، بر کمک رسانی و پیگیری مشکلات محلات و خانه های فرسوده تاکید کرد و اظهار داشت: تا رفع کامل خسارت های سیل در کنار مردم سیل زده باید ایستاد و تا بهبود شرایط و رفع مشکلات ناشی از سیل، گروه های جهادی نیز این مناطق را ترک نخواهند کرد و در کنار مردم خواهند بود.

وی افزود: لازم است برای اصلاح زیرساخت شهری و روستایی تدبیری اندیشیده شود تا دوباره شاهد این مسأله نباشیم که این مناطق با کمترین بارش نزولات گرفتار مشکلات و مصائب نشوند.

همچنین لازم به ذکر است، در جریان این بازدید، اقلام خوراکی و بسته های غذایی در بین روستائیان سیل زده توزیع شد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما