جمعه 10 فروردين 1403   01:50:25

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور صورت گرفت؛

سرکشی مبلغین و ارزیابی فعالیت‌های تبلیغی شهرستان ایرانشهر

  • خلاصه :فعالیت‌های تبلیغی سطح شهرستان ایرانشهر از سوی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور مورد ارزیابی قرار گرفت و در این راستا از تمامی مبلغین مساجد شهرستان ایرانشهر سرکشی صورت گرفت.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سجادی در گفت و گویی اظهار داشت: با توجه به ضرورت ارتقاء کیفی تبلیغ منطقه و عرض خداقوت به مبلغین، در مرحله اول تیم‌های سرکشی و ارزیابی در شهرستان ایرانشهر، به کلیه مساجد و اماکن تبلیغی اعزام شدند.

وی اساسی‌ترین هدف از این سرکشی‌ها را ارزیابی فعالیت‌های مبلغان دانست و گفت: شناسایی و پشتیبانی از فعالیت‌های مؤثر تبلیغی مبلغین و تجلیل از زحمات آنان در امر تبلیغ، از دیگر اهداف این سرکشی‌ها می‌باشد.

رئیس دفتر تبلیات اسلامی جنوب شرق کشور تصریح کرد: در مرحله اول عملیات ارزیابی کلیه اماکن تبلیغی به تعداد ۳۵ مورد وجود داشت که ۲۲ مورد از این تعداد مبلغ داشت و مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی سطح منطقه جنوب شرق و کمبود نیرو برای سرکشی، مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا در حد امکان، مناطق تحت پوشش جنوب شرق را سرکشی و ارزیابی نماید و با بررسی فعالیت‌های تبلیغی آنان، مبلغین توانمند را شناسایی، سامان‌دهی و تقویت و کاستی‌ها و ضعف‌ها را اصلاح نماید.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما