پنجشنبه 9 فروردين 1403   20:42:09

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق مطرح کرد:

اعلام آمادگی برای ایجاد کارگروه های مشورتی از میان اعضای شوراها، معتمدین و ریش سفیدان

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق دفتر تبلیغات اسلامی را متعلق به همه آحاد مردم منطقه دانست و برای ایجاد کارگروه های مشورتی از میان اعضای شوراها، معتمدین و ریش سفیدان اعلام آمادگی کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، اکبر دکالی «رئیس شورای اسلامی شهرستان ایرانشهر» با حجت الاسلام والمسلمین سجادی «رییس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور» دیدار و گفت وگو کرد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین سجادی در این جلسه، دفتر تبلیغات اسلامی را متعلق به همه آحاد مردم منطقه دانست و اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی مربوط به یک مذهب و یا قشر خاصی نیست و مربوط به همه مردم منطقه می باشد.

وی با بیان ایجاد کارگروه های مشورتی از میان اعضای شوراها، معتمدین و ریش سفیدان گفت: دفتر تبلیغات اسلامی اعلام آمادگی می کند که برای ایجاد فضای باز مشورتی با بزرگان، ریش سفیدان، معتمدین و اعضاء شورای های اسلامی در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی منطقه کارگروه های مشورتی تشکیل دهد.

* خدمات نظام در مقایسه با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست

همچنین، دکالی در این دیدار، سال جدید را با وجود برگزاری انتخابات سال سرنوشت سازی برای ملت دانست.

وی با بیان خاطراتی از عالم مرحوم سید ابراهیم سجادی شیعه و سنی را مدیون زحمات و خیرخواهی های این عالم وارسته در سطح منطقه دانست و از زحمات ایشان در زمان قدیم که با کمبود امکانات در جهت حفظ وحدت شیعه و سنی انجام داد تقدیر نمود و یادش را گرامی داشت.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ایرانشهر با بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی در دوران پس از انقلاب اظهار داشت: خدمات نظام در مقایسه با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست و تعداد فعالیت های زیرساختی بسیار مفیدی صورت پذیرفته که این امر در شوراهای اسلامی قابل درک می باشد.

وی دفتر تبلیغات اسلامی را متعلق به شیعه و سنی دانست و در راستای حفظ وحدت از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور تشکر نمود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما