سه‌شنبه 28 فروردين 1403   13:44:07

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

از سوی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور صورت گرفت؛

نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه جنوب استان سیستان وبلوچستان در چابهار برگزار شد

  • خلاصه :نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه جنوب استان سیستان و بلوچستان از سوی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور و با حضور ائمه جمعه، روحانیون و فعالان فرهنگی در دفتر امام جمعه شهرستان چابهار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‌الاسلام والمسلمین میرخانی «سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور» در این نشست با بیان بخشی از فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و تبلیغی اظهار داشت: رسالت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق تقویت مکتب اهل بیت(ع)و تقریب مذاهب است.

وی با بیان اینکه امامان جمعه پیشگامان خدمت در جبهه فرهنگی و اعتقادی می باشند، هدف از برگزاری این سلسله نشست‌ها را بهره‌مندی از نظرات و دیدگاه های ائمه جمعه در پیشبرد فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: در این نشست‌ها، اهداف و برنامه‌های دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق در جهت آسیب‌شناسی و ارائه پیشنهادات و دیدگاه‌های جدید مورد تبادل نظر قرار گرفت.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق تصریح کرد: این نشست با موضوع تبیین گام دوم انقلاب و چالش های پیش روی و چگونگی بهره مندی از برنامه های گام دوم انقلاب اسلامی با ارائه ابوالفضل روحی «عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و از اساتید دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» در دو جلسه انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرخانی در پایان یادآور شد: در ابتدای این نشست نیز ائمه جمعه چابهار و کنارک، ایرانشهر، دلگان، بزمان و سراوان و جمعی از حضار به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود در رابطه با موضوعات و مسائل مختلف فرهنگی و دینی منطقه پرداختند.

لازم به ذکر است، پیش از این نیز نشست‌هایی تحت همین عنوان در شهرستان‌ ایرانشهر و در محل شعبه جنوب شرق برگزار شده است.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما