جمعه 31 فروردين 1403   03:47:10

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در گفت و گویی تبیین شد:

برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی قرآن کریم ویژه مبلغین خواهر شهرستان دلگان

  • خلاصه :دوره آموزشی تربیت مربی قرآن کریم ویژه مبلغین خواهر شهرستان دلگان به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور و با همکاری موسسه قرآنی بیت الحزان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور، حجت الاسلام والمسلمین علی عبداللهی «رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان این دفتر» در گفت و گویی در این باره اظهار داشت: دوره تربیت مربی قرآن کریم ویژه طلاب، معلمین و فعالان قرآنی خواهر از سوی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور و با همکاری موسسه قرآنی بیت الحزان در شهرستان دلگان برگزار شد.

وی گفت: این دوره آموزشی در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی و تجوید به مدت 10 روز با حضور حمیده بامری «از اساتید حوزه علمیه خواهران و مؤسسه بیت الاحزان شهرستان دلگان» برگزار شد.

رئیس اداره آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور تصریح کرد: این دوره‌ آموزشی ویژه 30 نفر از مبلغات خواهر که دوره مصاحبه و گزینش را گذرانده بودند و جواز شرکت در این دوره را کسب کرده بودند، با هدف تربیت اساتید قرآنی خواهر و برای اولین بار در سطح منطقه دلگان برگزار شد.

وی با تأکید بر آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در همکاری با تمامی ارگان‌ها، نهادها، مراکز و مؤسسات قرآنی کشور و تعامل و تفاهم جهت برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم، برگزاری سمینارهای قرآنی، کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های مختلف قرآنی به صورت حضوری، غیرحضوری، مجازی و ویدئوکنفرانس افزود: دوره های تربیت مربی فعلی این شعبه در موضوعات مختلف از جمله روخوانی و روان‌خوانی، تجوید قرآن کریم برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی خاطرنشان کرد: دوره‌‌های تربیت مربی قرآن کریم در این شعبه دارای امتیازات ویژه از جمله اعطای گواهینامه معتبر پایان دوره، راهیابی ممتازان به دوره های تخصصی، بهره‌مندی از حضور اساتید مجرب قرآنی و اعزام فراگیران ممتاز جهت آموزش به مراکز قرآنی می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما