پنجشنبه 9 فروردين 1403   22:51:34

(مهار تورم، رشد تولید)

print

طی حکمی صورت گرفت؛

انتصاب رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه جنوب شرق

  • خلاصه :رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین بنافی را به عنوان «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه جنوب شرق» منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در این حکم آورده است:

نظر به اتمام مأموریت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای جواد خلیلی، به موجب این حکم جنابعالی را که بحمدالله از سوابق علمی و تجارب ارزنده اجرایی و مدیریتی برخوردار هستید، به مدت 2 سال به سمت «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه جنوب شرق» منصوب می‌نمایم.

شرایط خاص و موقعیت حساس منطقه سیستان و بلوچستان ایجاب می‌کند که شعبه جنوب شرق به اهتمام مضاعف، در جهت برنامه‌ریزی برای تحقق همه جانبه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی، پژوهشی و آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی
با تکیه بر طرح‌های مصوب قطب‌های فکری و فرهنگی همّت گمارد.

تعامل سازنده و مؤثر با حوزه‌های علمیه و دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی منطقه خصوصاً نماینده محترم ولی فقیه در استان در راستای تبلیغ و اشاعه ارزش‌های اصیل اسلام ناب و فرهنگ غنی قرآن و اهل بیت(ع) از جمله انتظاراتی است که انشاءالله با همّت و تلاش جنابعالی محقق خواهد شد.

لازم می‌دانم از زحمات بی‌دریغ حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای خلیلی در مدت مسئولیت‌شان تقدیر و تشکر نمایم و برای ایشان و جنابعالی توفیق روزافزون از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما