جمعه 10 فروردين 1403   15:43:00

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور صورت گرفت؛

برگزاری نمایشگاه «ولایت، خورشید بی غروب»

  • خلاصه :نمایشگاه «ولایت، خورشید بی غروب» در حاشیه همایش «ولایت، خورشید بی غروب» به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور با همکاری نهادهای فرهنگی را در شهرستان ایرانشهر برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، نمایشگاه «ولایت، خورشید بی غروب» در حاشیه مراسم همایش «خورشید ولایت» که با مشارکت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور و همکاری نهادهای فرهنگی در شهرستان ایرانشهر برگزار شد برپا گردید.

در این نمایشگاه، پوستر و کتبی با موضوع ولایت فقیه، روزهای حضور رهبر انقلاب در شهر ایرانشهر، خاطرات رهبری در ایرانشهر به نمایش درآمد.

این نمایشگاه که با استقبال خوب و چشمگیر مردم همراه بود، مسابقه ای با موضوعات نمایشگاه برگزار و به چند نفر از برندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا گردید.

در این نمایشگاه، کلیپ هایی از بیانات مقام معظم رهبری و همچنین مستند سفر رهبر انقلاب در سال 1381 به ایرانشهر به نمایش عموم در آمد که با استقبال مراجعه کنندگان همراه شد.

شایان ذکر است در این نمایشگاه، چندین کتابچه بیانیه گام دوم انقلاب و بسته فرهنگی به صورت رایگان میان مراجعه کنندگان اهدا گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما