جمعه 31 فروردين 1403   07:43:07

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی «سبک زندگی اسلامی با نگاهی به روانشناسی مدرن» ویژه روحانیان زاهدان

  • خلاصه :کارگاه آموزشی «سبک زندگی اسلامی با نگاهی به روانشناسی مدرن» به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور ویژه روحانیون شهر زاهدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی «رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور» در گفت گویی در این باره اظهار داشت: کارگاه آموزشی «سبک زندگی اسلامی با نگاهی به روانشناسی مدرن» با محوریت "آسیب های اجتماعی و کنترل خشم" با حضور عابدینی «از اساتید نخبه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» برگزار شد.


وی گفت: این کارگاه آموزشی یک روزه و به صورت فشرده در سالن اجتماعات حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) ویژه روحانیون شهر زاهدان برگزار شد.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان جنوب شرق کشور تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی به مباحثی مانند، پی بردن به ماهیت خشم و اثرات آن، شناسایی علائم هشداردهنده خشم، آشنایی با روش‌های فوری و بلندمدت کنترل خشم کسب و توانایی کنترل خشم در موقعیت‌های مختلف، شناخت آسیب های اجتماعی، آسیب های اجتماعی مرتبط با فضای مجازی و آموزش مهارت های زندگی پرداخته شد.

وی افزود: این کارگاه های آموزشی با هدف بالا بردن سطح آگاهی، ارائه مشاوره تخصصی و فردی، افزایش مهارت ها در زندگی مشترک، افزایش اعتماد به نفس و به صورت کلی بهتر زندگی کردن روحانیون برگزار می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی از کارآمد تر برگزار شدن دوره ها و کارگاه های آموزشی این دفتر خبر داد و خاطرنشان کرد: شعبه جنوب شرق کشور با برگزاری دوره های مفید، کارآمد و مورد نیاز طلاب و روحانیون این منطقه سعی در پر کردن خلأ های آموزشی آنان دارد و امید است که روحانیون و طلاب جنوب شرق به درجات بالای علمی دست پیدا کنند و در این راه ثابت قدم باشند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما