پنجشنبه 30 فروردين 1403   08:32:55

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

دیدار رییس و کارکنان شعبه جنوب شرق کشور با امام جمعه ایرانشهر

  • خلاصه :امام جمعه شهرستان ایرانشهر در دیدار رییس و کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور خواستار افزایش تبلیغ سواد رسانه در سال جدید از سوی این دفتر شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور، بمناسبت فرارسیدن سال جدید و همچنین حلول ماه شعبان‌المعظم دیداری با حجت الاسلام والمسلمین ابطحی «امام جمعه شهرستان ایرانشهر» با حضور رییس و جمعی از کارکنان این دفتر در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین خلیلی «رییس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور» اظهار داشت: حوادث طبیعی که در ابتدای سال جدید در کشور رخ داد، کام مردم را تلخ کرد اما همبستگی نیروهای بسیج و مردمی در کمک به هموطنان سیل زده، مثال زدنی بود و امیدواریم این سیل ها و بارندگی ها نوید سال پر آب و پر رونق برای کشاورزان ما باشد.

وی از برخی فعالیت های سلبریتی ها و افراد مشهور و خودفروخته کشور انتقاد کرد و گفت: در حوادث اخیر سلبریتی های و افراد مشهور کشور هیچ غیرتی از خود نشان ندادند و با کاشتن بذر ناامیدی در جامعه و همچنین سانسور فعالیت های نیروهای بسیج و مردمی در حوادث اخیر سعی بر هم زدن روحیه جهادی و انقلابی مردم ما داشتند اما خوشبختانه این حربه ها تاکنون نتوانسته مردم انقلابی ما را دلسرد کند و همانطور که دیدیم، مردم متحدتر از قبل شدند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور تصریح کرد: آرامشی که امروز در نگاه رهبر معظم انقلاب می بینیم نوید بخش آینده روشن کشور و نظام است و امیدواریم در زیر سایه امام زمان(عج) و فرمایشات مقام معظم رهبری، کشور ما بتواند از این توطئه ها سربلند بیرون شود.

وی در پایان، گزارشی از فعالیت های سال گذشته دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور و همچنین برنامه های پیش روی این دفتر به امام جمعه شهرستان ایرانشهر ارائه کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما