پنجشنبه 9 فروردين 1403   16:06:35

(مهار تورم، رشد تولید)

print

از سوی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران؛

دوره مقدماتی تربیت مربی خانواده در حال برگزاری است

  • خلاصه :به همت دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران دوره مقدماتی تربیت مربی خانواده با هدف توانمندسازی مبلغان تربیت مربی خانواده به صورت برخط در حال برگزاری است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین موسوی رئیس اداره اعزام و توانمندسازی مبلغان در گفت و گویی به اهمیت انکارناپذیر خانواده در شکل گیری شخصیت فرزندان پرداخت و گفت: خانواده اولین مأمن و پناهگاهی است که انسان ها بیشترین آموزه های خود را از آن دارند. خانواده، نقش بسزایی در ازدواج فرزندان و موفقیت های تحصیلی و شغلی و به طور کلی در تمام اتفاقات مهم زندگی فرزندان خود دارد.
 وی در خصوص سرفصل های این دوره گفت: در این دوره آموزشی به موضوعاتی از قبیل: روان شناسی عمومی، اصول فرزند پروری، فنون مشاوره، مهارت های زندگی، رسانه و خانواده، آسیب شناسی خانواده، مهارت های زندگی، آسیب شناسی عمومی، نقش اعتقادات در تحکیم بنیان خانواده، حقوق خانواده، اخلاق خانواده، مهارت حل مسئله و حجاب و عفاف در خانواده پرداخته می شود.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی در خصوص مزایا و شرایط ثبت نام در این دوره مقدماتی تربیت مربی خانواده بیان کرد: این  دوره به صورت مجازی و در 330 ساعت آموزشی، برای 3500 مبلغ تهرانی برگزار می گردد و ضمن ارائه گواهی نامه آموزشی و بهره مندی از اساتید توانمند، طرحی جامع و کابردی در دنیای امروز است. هم چنین افراد می توانند با مراجعه به سامانه آموزش مجازی و تشکیل پرونده تبلیغ تخصصی در صورت احراز شرایط از خدمات این طرح استفاده نمایند.
رئیس اداره اعزام و توانمندسازی مبلغان در پایان خاطرنشان کرد: از مزایای شرکت در این طرح اعطای گواهینامه معتبر آموزشی به شرکت کنندگان و اولویت داشتن آنان در جذب است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما