جمعه 31 فروردين 1403   22:20:13

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت نمایندگی تهران صورت گرفت؛

ارائه خدمات مشاوره روانشناسی کودک و نوجوان در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران

  • خلاصه :دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با هدف ارتقای سطح دانشی والدین در خصوص مسائل مرتبط با کودکان و نوجوانان در بخش کودک و نوجوان سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به ارائه خدمات روان شناسی و مشاوره پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین موسوی «رئیس اداره اعزام و توانمند سازی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران» در گفت و گویی اظهار داشت: امروزه فرد در بدو تولد در کوچک ترین نهاد جامعه یعنی خانواده رشد پیدا می کند و با دسترسی به رسانه هایی مانند تلویزیون، تلفن های همراه و... در تکوین، تحکیم و تضعیف و جهت دهی فرهنگی و ایجاد یا عدم انسجام جامعه شخصی خود نقش اساسی دارد.
وی گفت: در ابتدا افراد هویت خود را به واسطه خانواده پیدا کرده و سپس از طریق فضای مجازی در گسترش و توسعه آن قدم می نهند؛ با این حال اگر این توسعه کنترل نشود و در جهت مرتبه تعالی بخش انسان حرکت نکند، سرانجامی جز پوچی و نابودی نخواهد داشت.
رئیس اداره اعزام و توانمند سازی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران تصریح کرد: با توجه به مشکلات عدیده در خانواده ها به خصوص ارتباطاتی که بین کودک و والدین در سطح جامعه وجود دارد، دفتر تبلیغات اسلامی با هدف مشاوره در موضوعات فرزند پروری، ارتباط کودک و نوجوان، مشکلات و مسائل مرتبط با کودک و والدین در ایام برگزاری سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران خدمات مشاوره به صورت رایگان به بازدیدکنندگان بخش کودک و نوجوان ارائه کرد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع مشاوره در حوزه کودک و نوجوان، سعی شد از مشاوران و روانشناسان حوزه کودک و نوجوان استفاده گردد که مورد استقبال خوب و فراوان بازدید کنندگان به خصوص والدین بازدید کننده قرار گرفت.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما