پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403   10:11:55

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

دیدار رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با ائمه جمعه چهاردانگه و شهرستان قدس

  • خلاصه :در دیدار رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با امام جمعه چهاردانگه و امام جمعه شهرستان قدس بر همکاری دفتر تبلیغات اسلامی با ائمه جماعت جهت پیشبرد معنوی و مالی این منطقه تاکید شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، در دیدار حجت الاسلام و المسلمین عزیزی رییس دفتر تبلیغات اسلامی تهران با حجت الاسلام و المسلمین سنجری امام جمعه چهاردانگه از تقویت بعد معنوی و کنترل زیرساخت‌های مادی صحبت به میان آمد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران ضمن معرفی این نمایندگی و حرکت در جبهه های برخط، امکانات و توانایی ها در زمینه های آموزشی و پژوهشی به تبیین تفاوت دفتر با سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین سالار سنجری امام جمعه چهاردانگه ضمن بیان اینکه این منطقه دارای منابع انسانی مستعد و قوی و رتبه پایینتری از سطح شهر است بیان داشت: وجود منابع مادی در این منطقه و میزان درآمد زایی باعث ایجاد انتصابات سفارشی مسئولین شده است.

امام جمعه چهاردانگه ضمن بیان بالا بودن روحیه مذهبی در بین مردم این شهر بیان داشت: ما تمرکز خود را در چهار محور مهارت افزایی علما، مسجد محوری، خانواده، ارتباط با نوجوانان و جوانان گذاشته‌ایم. اما باید به این نکته توجه داشت که افراد قابلیت ترکیب با یکدیگر را ندارند و تجزیه در بین آنان زیاد است.

وی در پایان به کمبود دانشگاه حوزه علمیه و امکانات اولیه ورزشی و رشد اعتیاد در این منطقه اشاره کرد.

همچنین در دیدار رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با امام جمعه شهرستان قدس به همایش ملی "فرهنگ انتظار و راهبرد مقاومت در مکتب شهید سلیمانی" پرداخته شد و محورهای اصلی همایش در زمینه‌های مقاومت در مکتب شهید سلیمانی، شخصیت‌شناسی سردار سلیمانی، نقش دوسویه انتظار و مقاومت، آمادگی و زمینه سازی ظهور در پرتو مکتب سلیمانی و غیره بحث و بررسی شد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس گفت: ایجاد مراکز تخصصی مهدویت و حوزه علمیه تخصصی برادران یکی از مهم‌ترین اقدامات است و خاطرنشان کرد تبلیغات اسلامی هرچه تخصصی تر و متناسب با نیاز روز باشد عملکرد بهتری در زندگی افراد خواهد داشت. و باعث تبدیل تهدیدات به فرصت ها می شود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما