جمعه 31 فروردين 1403   10:26:31

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی تهران خبر داد:

تعامل دفتر تبلیغات اسلامی با مرکز فعالیت های مذهبی شهرداری تهران و سازمان سراج

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی تهران طی دیدارهای جداگانه از مرکز فعالیت های مذهبی شهرداری تهران و سازمان سراج بازدید و بر تعامل دفتر با این مجموعه ها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام و المسلمین عزیزی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران ضمن تاکید بر تعامل و همکاری و وضعیت دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: تنها تبلیغ باعث عمل نمی شود و آموزش بدون ورود به میدان، هیچ تأثیری در اسلامی شدن جامعه ندارد بلکه هر دو مکمل یکدیگر هستند.

وی از برگزاری دوره های آموزشی همچون آموزش تفسیر قرآن، ارتباط موثر، شبکه سازی، تبلیغ حرفه ای، مدیریت مخاطب، مدیریت تعارض، تربیت مربی، باورهای راستین شیعه در دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین صادق زاده رئیس مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران در این دیدار عنوان کرد: بستر شهرداری در تهران ۳۴۰ روحانی و امام جماعت دارد که به دلیل کرونا تعطیل است. همچنان موضوعاتی همچون شهروندی، حقوق همسایه و پسماندها در امروزه اهمیت بسیار جدیدی پیدا کرده است؛ اگر همکاری مردم و سازمانها باشد تمامی این موانع فرهنگی حذف خواهد شد و شاهد رشد بسیار بالای فرهنگ در سطح جامعه خواهیم بود.

همچنین در دیداری جداگانه حجت الاسلام و المسلمین عزیزی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران در بازدید از سازمان فضای مجازی سراج با تاکید بر همکاری مشترک گفت: در صورت عدم فعالیت ما در محیط فضای مجازی و بازی های مربوط به کودکان و نوجوانان، خطراتی در کمین نسل های آینده است.

مهدی عباسی، مدیر مرکز بازی و نرم‌افزار سازمان فضای مجازی سراج نیز در این دیدار به معرفی مراکز و فعالیت های این سازمان پرداخت.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما