جمعه 31 فروردين 1403   16:41:39

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

بازدید مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی و رئیس نمایندگی تهران از مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران

  • خلاصه :مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی و رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران از مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبليغات اسلامي (تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین مخدوم، مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم؛ با اشاره به مرکزیت و پایتخت بودن تهران گفت: در این استان علاوه بر وجود فرهنگ های مختلف و تفاوت های دینی که در نظر عامه مردم وجود دارد لایه های دینی محکم و استواری نیز موجود است.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود کشور از نظر ویروس کرونا و انتصاب جدید افراد بعد از انتخابات، لزوم گردآوری اطلاعات و طرح برنامه ها بسیار زیاد است اما در حال حاضر زمان اجرای آن نیست.

حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده رئیس مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران در این بازدید با تاکید بر وجود بیش از  ۳۲۰ ائمه جماعت مساجد گفت: تنها مبلغان و مساجد نمی توانند نیاز پاسخگویی را فراهم کنند به همین جهت در این مهم یک مرکز پاسخگویی در دو سامانه داخلی شهرداری تهران و سامانه شهر تهران باید ایجاد گردد.

وی با توجه به ضرورت ایجاد بستر مناسب با توجه به محدودیت زمانی ابراز داشت: آموزش یک مرکز مستقل در تهران شاید بتواند تا حدودی پاسخگوی نیاز پایتخت باشد.

 حجت الاسلام و المسلمین مخدوم گفت: در این امر تنها به یک مرکز نباید اکتفا کنیم و ائمه جماعت مساجد با گذراندن دوره های آموزشی می توانند نقش موثری داشته باشند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما